ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای رسمی تازه ای از گلکسی C5 Pro و C7 Pro فاش شد

با وجود آنکه هنوز سامسونگ به طور رسمی گلکسی C5 Pro و C7 Pro را معرفی نکرده است، شایعات مختلف و رندرهایی گوناگونی از این تلفن های هوشمند منتشر شده اند و هر یک اطلاعات تازه ای ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

با وجود آنکه هنوز سامسونگ به طور رسمی گلکسی C5 Pro و C7 Pro را معرفی نکرده است، شایعات مختلف و رندرهایی گوناگونی از این تلفن های هوشمند منتشر شده اند و هر یک اطلاعات تازه ای در اختیار رسانه ها می گذارند. به تازگی عکسی تبلیغاتی (تصویر سمت چپ) از تلفن های هوشمند خانواده C Pro فاش شده که C9 Pro را در کنار دو برادر کوچکتر خود به تصویر کشیده است.

همچنین رندری (تصویر سمت راست) از C7 Pro نیز در دسترس قرار گرفته که از شباهت بسیار زیاد آن با C9 Pro خبر می دهد. به جز اندازه، مکان قرار گیری حسگر نور تنها وجه تمایز میان این دو تلفن هوشمند است که در C7 Pro این سنسور به سمت راست خروجی صدا منتقل گشته است.

gsmarena_002

احتمال می رود در گلکسی C5 Pro از نمایشگر ۵.۲ یا ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p به همراه اسنپدراگون ۶۲۶، چهار گیگابایت رم و دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی (یکی در جلو و دیگری در پشت تلفن همراه) استفاده شده باشد.

در حالیکه C7 Pro، با حفظ تمامی ویژگی های C5 Pro تنها کمی بزرگتر شده و اندازه نمایشگر آن به ۵.۷ اینچ ارتقا پیدا کرده است. بر اساس شایعات منتشر شده C5 Pro قیمتی ۳۴۶ دلاری دارد و برادر بزرگترش احتمالا ارزشی معادل با ۴۰۴ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سید محمد موسوی
    سید محمد موسوی | ۲۲ دی ۱۳۹۵

    دقیقا با این پول میشه وان پلاس ۳t خرید ک از تمام گوشی های اندرویدی قوی تره

    حالا این کجا و آن کجا...

مطالب پیشنهادی