ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تاشوی سامسونگ در دو نسخه و نیمه دوم سال 2017 عرضه می شود

چندی پیش بود که پتنت های جدیدی از موبایل پرحاشیه و تاشوی سامسونگ منتشر شد و از طراحی کتاب مانند و نمایشگری بزرگ حکایت داشت. نزدیک به 2 سال است که با شایعات توسعه موبایلی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

چندی پیش بود که پتنت های جدیدی از موبایل پرحاشیه و تاشوی سامسونگ منتشر شد و از طراحی کتاب مانند و نمایشگری بزرگ حکایت داشت.

نزدیک به 2 سال است که با شایعات توسعه موبایلی تا شونده توسط کره ای ها همراه هستیم و تقریباً به دوره ای رسیده ایم که هر چند وقت یک بار با اخبار جدیدی مواجه می شویم.

به دنبال این ماجرا اخبار تازه ای منتشر شده که از عرضه دو نسخه از خانواده احتمالی گلکسی اکس در نیمه دوم سال 2017 میلادی حکایت دارد.

gsmarena_001-1-w600

یکی از فعالان عرصه تحلیل و بررسی محصولات چینی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی Weibo اذعان کرده دو مدل موبایل گلکسی X1 و گلکسی X1 Plus در سه ماهه سوم و چهارم سال روانه بازار خواهند شد.

گفته می شود این دو تلفن هوشمند در حال حاضر با نام های رمز SM-X9000 و SM-X9050 در دست توسعه هستند و همگی زیر پرچم پروژه Valley سامسونگ قرار دارند.

گفتنی است این موبایل های تا شونده احتمالاً به نمایشگر 4K مجهز خواهند بود و بنا به استفاده آسان در حالت جمع شده، از سنسورهای هوشمندی جهت تشخیص چهره، انگشت و کف دست برخوردار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی