ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی احتمالا در سال ۲۰۱۸ پرچمداری با نمایشگر OLED ارائه می کند

بر اساس گزارشی که روز گذشته توسط نشریه ژاپنی Nikkan منتشر شد، سونی موبایل در نظر دارد حوالی سال ۲۰۱۸ میلادی اسمارت فون تازه ای از سری اکسپریا معرفی نماید که از نمایشگر OLED بهره می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

بر اساس گزارشی که روز گذشته توسط نشریه ژاپنی Nikkan منتشر شد، سونی موبایل در نظر دارد حوالی سال ۲۰۱۸ میلادی اسمارت فون تازه ای از سری اکسپریا معرفی نماید که از نمایشگر OLED بهره می گیرد.

تا به امروز همانطور که احتمالا می دانید این کمپانی صرفا از پنل های LCD در تلفن های همراه تولیدی اش استفاده کرده، بنابراین این محصول می تواند اولین موبایل از سری اکسپریا باشد که به این نوع نمایشگر مجهز می شود.

Nikon در گزارش خود خاطر نشان کرده که موبایل مورد بحث از نوع پرچمدار خواهد بود و سونی نیز قصد دارد با بکار گیری یک چیپست قدرتمند در آن و همچنین بهبود قابل توجه عمر باتری دستگاه آن را از رقبا متمایز نماید.

گفتنی است پنل های OLED که به شکل گسترده ای هم توسط سامسونگ در تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرند برتری معناداری نسبت به انواع LCD دارند که از آن جمله می توان به نرخ بالای تضاد رنگ، ضخامت کمتر و انعطاف پذیری بیشترشان اشاره نمود.

با استناد به همین دلایل نیز اخیرا گفته شده اپل هم می خواهد برای نخستین بار از نمایشگرهای OLED در محصولات خود از جمله آیفون های جدیدی که قرار است اواخر امسال به بازار عرضه شوند استفاده نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    OLEDاز هر لحلظ بهتر ازLCD هستش
    اما یه نقطه ی ضعف نسبت به بقیه داره و اونم زودتر چشم و خسته می کنه

  • محمد جواد
    محمد جواد | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    وای به حال سامسونگ و اپل که اگر سونی بخواد یکم تمرکز رو از پلی استیشن برداره تمرکز کنه رو موبایل اونموقع است که دنیا تازه میفهمه موبایل با امکانات یعنی چی.ها ها ها !!!

  • army-epicur
    army-epicur | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    امولد سامسونگ؟ سونی چند سال پیش تو پاچش انداخت این بشر چه بع تکنولوژی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی