ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استقبال قابل توجه از نوکیا 6: سفارش بیش از 250 هزار دستگاه طی 24 ساعت [به روز رسانی شد]

همان طور که اطلاع یافتید، پس از مدت ها بالاخره موبایلی اندرویدی با برند محبوب نوکیا توسط شرکت HMD معرفی شد. این تلفن همراه «نوکیا 6» نام دارد و با قیمت 245 دلار، به صورت انحصاری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

همان طور که اطلاع یافتید، پس از مدت ها بالاخره موبایلی اندرویدی با برند محبوب نوکیا توسط شرکت HMD معرفی شد. این تلفن همراه «نوکیا 6» نام دارد و با قیمت 245 دلار، به صورت انحصاری از طریق فروشگاه آنلاین JD.com عرضه می گردد.

فروش این موبایل از تاریخ 19 ژانویه (30 دی ماه) آغاز می شود، اما از دیروز، علاقه مندان می توانند با پرداخت 9 دلار برای دریافت این اسمارت فون در تاریخ مورد نظر ثبت نام کنند، که البته این مبلغ از پرداخت نهایی آنها کسر خواهد شد.

nokia6flashsale

جالب است که با گذشت تنها 24 ساعت، بیش از 250 هزار نفر برای خرید نوکیا 6 ثبت نام کرده اند، که موبایلی میان رده محسوب می شود، و نخستین دستگاه از مجموع هفت تلفن همراه اندرویدی این کمپانی در سال جاری خواهد بود.

گفتنیست این موبایل به خاطر استفاده از چیپست اسنپدراگون 430، در بنچمارک آنتوتو به امتیاز نه چندان بالای 44517 دست یافته، اما مابقی مشخصات نوکیا 6 کاملاً رضایتبخش است. نمایشگر 5.5 اینچی این اسمارت فون از رزولوشن تمام اچ دی برخوردار بوده، و پردازنده ای 8 هسته ای با پردازشگر گرافیکی ادرنو 505 در آن جای گرفته اند.

حافظه رَم تلفن همراه مورد بحث، 4 گیگابایت است و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز درون آن تعبیه شده. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت با پشتیبانی از PDAF و دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی، هر دو با گشودگی دیافراگم f/2.0 نیز کیفیت تصویربرداری خوبی را نوید می دهند.

لازم به ذکر است علاوه بر رنگ مشکی، به تازگی نوکیا 6 نقره ای نیز مجوز نهاد رگولاتوری چین یعنی TENAA را دریافت کرده که تصویر آن را در ادامه می بینید:

nokia6silver

 

به روز رسانی:

وب سایت AndroidHeadlines به نقل از فروشگاه آنلاین JD.com که نماینده انحصاری پیش فروش نوکیا 6 است، اعلام کرد که سفارش این موبایل در حال حاضر به بیش از 400 هزار عدد رسیده، که رقم فوق العاده ای محسوب می شود. باید دید در صورت عرضه جهانی این تلفن همراه نیز چنین آماری را شاهد خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • فرزین
    فرزین | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    با GLX نمیتونه رقابت کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی