ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرها و ویدیوی جدیدی منتسب به گلکسی S8 سامسونگ منتشر شدند

شایعات متعددی پیرامون گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده اند و واقعاً نمی دانیم کدام یک را باور کنیم. امروز ابتدا تصاویری از قاب های محافظ مربوط به این موبایل و سپس رندرهایی از خود اسمارت فون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

شایعات متعددی پیرامون گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده اند و واقعاً نمی دانیم کدام یک را باور کنیم. امروز ابتدا تصاویری از قاب های محافظ مربوط به این موبایل و سپس رندرهایی از خود اسمارت فون بر اساس تصاویر موجود را مشاهده کردیم.

حال یکی از تولیدکنندگان مطرح قاب های محافظ (که خواسته ناشناس باقی بماند) رندرهای سه بعدی از S8 را بر اساس مشخصات اصلی اعلام شده توسط سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار داده است.
samsunggalaxys8renderleak-0
این تصاویر نشان می دهند کمپانی کره ای طراحی Edge را یک گام جلوتر برده و اکنون خمیدگی لبه های دستگاه کاملاً برجسته تر هستند، ضمن اینکه دکمه هوم نیز در جلوی موبایل دیده نمی شود. به همین دلیل به نظر می رسد حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش جای گرفته است.

samsunggalaxys8renderleak-1

با توجه به این تصاویر، می بینیم بلندگوهای استریوی گلکسی S8 در دو لبه بالایی و پایینی جای گرفته، و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز سر جای خود قرار دارد، اما نمی توان حدس زد که درگاه ارتباطی از نوع USB-C است یا خیر.

samsunggalaxys8renderleak-2

نهایتاً باید به این نکته توجه کرد که ظاهراً برخلاف شایعات متعدد، پرچمدار آتی سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود، اما احتمال می رود مدل پلاس آن از چنین قابلیتی برخوردار باشد.

از این رندرهای سه بعدی که بگذریم، به ویدیویی می رسیم که از سوی شرکت زیرمجموعه سامسونگ یعنی Samsung Display منتشر شده و اگرچه تبلیغ مربوط به فناوری نمایشگر و تلویزیون است، اما موبایلی در آن دیده می شود که شباهت فوق العاده ای با تمام شایعات و رندرهای موجود دارد:

با توجه به تمام این موارد، تقریباً می توان مطمئن بود که گلکسی S8 نهایی، ظاهری شبیه به رندرها و تصاویر امروز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • s7 edge
    s7 edge | ۲۹ دی ۱۳۹۵

    قاتل اپل هستش? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی