ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری محبوب Shin Megami Tensei به نینتندو سوییچ می آید

با وجود موفقیت هایی که Shin Megami Tensei توانست نسل ششم و با پلی استیشن 2 به دست بیاورد بعد از همکاری توسعه دهنده با نینتندو، ژاپنی ها تصمیم گرفتند تا این سری را به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۰

با وجود موفقیت هایی که Shin Megami Tensei توانست نسل ششم و با پلی استیشن 2 به دست بیاورد بعد از همکاری توسعه دهنده با نینتندو، ژاپنی ها تصمیم گرفتند تا این سری را به کنسول های دستی خود بیاورند. به واسطه همین مسئله شاهد چندین عنوان برای DS و 3DS بودیم که تمام آن ها با استقبال نسبی بازیکن ها مواجه شدند.

حالا کمپانی Atlus که تا هفته های آتی عنوان پرسونا 5 را برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 عرضه خواهد نمود، طی رویداد رونمایی از نینتندو سوییچ از ساخت قسمت بعدی Shin Megami Tensei برای دیوایس بعدی ژاپنی ها پرده برداشت.

همچنان اطلاعات زیادی به دست نرسیده است اما می دانیم بازی با موتور قدرتمند آنریل انجین 4 ساخته شده و همانند بقیه ساخته های Atlus با عنوانی نقش آفرینی رو به رو هستیم. آخرین قسمت Shin Megami Tensei سال گذشته و تحت نام Apocalypse برای 3DS عرضه شد.

بد نیست بدانید نینتندو برای Wii U هم با کمپانی Atlus همکاری کرده بود. آن ها ژوئن سال گذشته عنوان نقش آفرینی و تحسین شده Tokyo Mirage Sessions #FE را برای این کنسول به انتشار رساندند که دنیایش را می توانیم ترکیبی از Shin Megami Tensei و Fire Emblem [اصطلاحا Crossover] بنامیم. نینتندو سوییچ 3 مارس (19 اسفند) با قیمت 299 دلار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی