ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهام نینتندو پس از مراسم معرفی کنسول بازی سوییچ با کاهش مواجه شد

درست یک ساعت پس از مراسم رونمایی کنسول 300 دلاری جدید نینتندو تحت عنوان «سوییچ»، سهام این شرکت با 6 درصد کاهش در بازار ژاپن مواجه شد. زمانی که نینتندو این کنسول را برای اولین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

درست یک ساعت پس از مراسم رونمایی کنسول 300 دلاری جدید نینتندو تحت عنوان «سوییچ»، سهام این شرکت با 6 درصد کاهش در بازار ژاپن مواجه شد.

زمانی که نینتندو این کنسول را برای اولین بار در ماه دسامبر با ویدیویی کوتاه به نمایش گذاشت، شاهد همین واکنش هیجانی بودیم و سهام شرکت در آن زمان هم با 6 درصد کاهش رو به رو شد.

تحلیلگران معتقدند که آنچه قرار است نینتندو سوییچ را خاص جلوه دهد (کنسول خانگی که می تواند به صورت پرتابل هم قابل استفاده باشد)، به اندازه کافی در برابر قدرت پلی استیشن 4 سونی و اکس باکس وان مایکروسافت یارای مقابله ندارد.

screenshot-2017-01-12-222331-w600

سهامداران خرد همین حالا هم به موفقیت کنسول جدید نینتندو شک دارند چرا که عملکرد این شرکت در رابطه با کنسول قبلی اصلا رضایت بخش نیست. Wii U تاکنون موفق شده فقط 13 میلیون واحد بفروشد در حالی که کنسول نسل قبلی این شرکت با نام Wii بیش از 100 میلیون واحد فروخت.

جدا از بی اعتمادی کنونی به سوییچ، بازار بورس تحت تاثیر Super Mario Run نیز قرار گرفته. این عنوان گرچه موفقیتی عظیم برای نینتندو و اپ استور به شمار می رود اما به دلایل متعددی نارضایتی های بسیاری را پیرامون خود می بیند.

به هر حال، نمایش نینتندو سوییچ بسیار هیجان انگیز و خوشحال کننده بود اما در دنیای تجارت، سهامداران هنوز به موفقیت سوییچ شک دارند و نمی دانند که آیا نینتندو پس از شکست بزرگ خود می تواند دوباره کنسولی موفق عرضه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    کاملا موافقم .. به نظر من این از وی یو بیشتر شکست میخوره حتی ... آخه آدم حسابی ، کی میره تو سال 2018 برای بازی اچ دی کارتریج میخره ؟!؟!؟!!؟؟
    کی میره وقتی این همه موبایل و تبلت و اینها هست ، کنسول با خودش حمل کنه !؟!؟؟
    نکات دیگری مثل برای سرویس آنلاین پول اضافی دادن و اینها هم که هیچی اصلا ول کن ...

    کنسول ن اکس شون هم همین بود دیگه یا مانیتور گذاشته بودند وسط دسته ، این یکی هم همون مانیتور وسط دسته هست که جدا میشه

    شما فکر کن بهت یه مقدار پول میدند و میگن بین سه تا کنسول فقط یکدونه انتخاب کن بخر .. خدایی حاظری انتخابت چیزی باشه که فقط بازی های ماریو و امثالهم ران میکنه .. یا چیزی که کاملا عام تر هست ؟ ... اره ایده اش جذابه .. اما کسی که کنسول نداره هنوز ، به ایده اش میگه به به ولی بعد با منطقش میره پی اس یا اکس باکس میخره ...
    کسی هم که همین الان کنسول نسل جدید داره ... موبایل هم داره ... آیا حاظره بره زیر تلویزیونش دو تا کنسول بگذاره ؟ اونم برای بازی کردن ماریو و زلدا و اینها ؟ ... یا اینکه بی خیال این بازی ها میشه ؟ ..
    خدایی با هر منطقی حساب کنی دلیلی نداره خریدن این کنسول که حتی بازی های معروفی مثل جی تی ای هم نمیشه باهاش انجام داد ..

    • ireza89
      ireza89 | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      سطحى دوست عزيز نگاه نكن. كسي كه گيمر حرفه ايي باشه بازى زلدا رو هيچ وقت از دست نميده.كسي كه به خاطر گرافيك كنسول ميخره اون هم اشتباه ميكنه بهتره يه پي سي توپ ببنده.
      در مورد كارتريج هم به نظر من از ديسك بهتره چون نياز به نصب روى هارد رو نداره و خطر خط و خش هم نداره. و چون كنسول هيبريدى هست نميشه از ديسك استفاده كرد بدون فدا كردن باطرى و وزن و طراحى.خيليا هستن كه به خاطر انحصاري هى كنسول ها چندين كنسول دارن و نميشه گفت كه كسي حاظر نيست چندتا كنسول بخره بزاره زير تلويزيون.ديجياتو هم اصلا توضيح نميده در مورد كنسول كه وقتى به تي وى وصل هست ١٠٨٠ هست وقتى به صورت هيبريد به ٧٢٠ افت پيدا ميكنه. از پي اس ٤ و اكس باكس قوي تر نيست ولى ضعيف تر هم نيست .شاهدش هم بازى اسكايريم.و همين زلداى اپن ورد كه چندين سال در دست توسعه هست و دنياي بسار بزرگ و زيبايي داره.

  • MR.X
    MR.X | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    کنسول هیبریدی ؟
    هیبریدی تو کنسول یعنی چی ؟?

  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    به نظر من مه چی فوق العاده است

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    نمیدونم چرا انقدر کار رو برای خودش سخت می‌کنه؟
    این همه بازی انحصاری قشنگ این همه شخصیت محبوب
    یه کنسول قدرتمند خانگی مثل پلی یا ایکس‌باکس بده بیرون راحت! کنسول دستی با وجود موبایل طرفدار نداره ?

    • سعید
      سعید | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      یاد حرف انویدا افتادم گفت این کنسول هوش از سر میپرونه انگار راست گفت فقط هوش نپروند یک چیزه دیگه پروند? ? ? ? گفتم که این کنسول با این قدرت فقط پول دور ریختن پول بدی 300 دلار هر بازی 60 دلار که بازی با کیفیت HD بازی کنی تازه حافظه 32 مجبوری جداگانه حافظه ام بخری پس این کنسول از 300 دلار گرانتره فکر نکنم 32 گیگ جوابگو باشه اینم با بازی های جدید الان یک گوشی همراه خیلی بازی با کیفیت با تنوع با قیمت کمتری رو میتونی انجام بدی

مطالب پیشنهادی