ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به بازی هایی که تا به امروز برای کنسول سوییچ تایید شده اند

نینتندو صبح امروز اطلاعات بیشتری درباره کنسول «سوییچ» منتشر کرد و طی رویداد یک ساعته این کمپانی، فرصتی فراهم آمد تا با برخی از بازی در حال توسعه برای کنسول جدید نیز بیشتر آشنا شویم. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

نینتندو صبح امروز اطلاعات بیشتری درباره کنسول «سوییچ» منتشر کرد و طی رویداد یک ساعته این کمپانی، فرصتی فراهم آمد تا با برخی از بازی در حال توسعه برای کنسول جدید نیز بیشتر آشنا شویم. متاسفانه وقت کوتاه مراسم نینتندو سبب شد تا نگاهی شامل و کامل به برخی از این بازی ها نداشته باشیم، اما در هر صورت ژاپنی ها نشان دادند که عناوین ارزشمندی را برای کنسول هیبریدی خود تدارک دیده اند.

گذشته از بازی The Legend of Zelda که مورد انتظارترین بازی سوییچ تلقی می شود، نینتندو از نسخه جدید ماریو، Xenoblade و Splatoon رونمایی به عمل آورد که همگی، بازی هایی بسیار ارزشمند تلقی می شوند. علاوه بر این، توسعه دهندگان شخص ثالث هم در این مراسم حضوری نسبتاً پر رنگ داشتند و از بازی هایی رونمایی کردند که می توانند سال خوبی را برای سوییچ رقم بزنند. در حال حاضر، بازی های تایید شده برای کنسول سوییچ به شرح زیر است:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

zeldascrn05final-w600

بعد از مدت ها انتظار و تاخیرهای پیاپی، نینتندو بالاخره تاریخ انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild را مشخص کرد. برخلاف گزارش هایی که از تاخیر مجدد بازی حکایت داشتند، زلدا جدید به صورت همزمان با سوییچ، در تاریخ 3 مارس (13 اسفندماه) عرضه می گردد.

Xenoblade Chronicles 2

screen-shot-2017-01-12-at-8-39-25-pm-w600

هنوز اطلاعات زیادی درباره نسخه دنباله Xenoblade Chronicles در دست نیست اما با توجه به نمایش نسبتاً کوتاه بازی می دانیم که باید منتظر دنیایی غنی و بسیار بزرگ باشیم. نینتندو هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه Xenoblade Chronicles 2 به میان نیاورده است.

Mario Kart 8 Deluxe

screen-shot-2017-01-12-at-8-54-36-pm-w600

Mario Kart 8 Deluxe تمام محتویات این بازی را که روی کنسول Wii U عرضه شده بودند را در خود جای می دهد و علاوه بر این، محتویات بیشتری مانند کاراکترها و نقشه های اضافه را با خود به ارمغان می آورد. تاریخ عرضه بازی به گفته نینتندو، 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه سال 96 شمسی) خواهد بود.

Arms

maxresdefault-w600

Arms یکی از غافلگیری های بزرگ نینتندو در مراسم امروز به شمار می رفت که قرار است گیمرها را در نوعی مسابقات بوکس، در مقابل یکدیگر قرار دهد. این بازی هم در تاریخی نامعلوم از بهار 2017 به بازار خواهد آمد.

Fire Emblem Warriors

screen-shot-2017-01-12-at-8-40-08-pm-w600

درباره این بازی نیز اطلاعات زیادی در دسترس قرار نگرفته اما می دانیم که گیم پلی آن قرار است رد پای Hyrule Warriors را دنبال کند. بنابراین، انتظار می رود که بازی، گیم پلی ای ادغام شده از Dynasty Warriors و IP دوست داشتنی نینتندو، یعنی Fire Emblem را ارائه دهد. تاریخ عرضه بازی کماکان نامشخص باقی مانده است.

Minecraft

screen-shot-2017-01-12-at-8-54-26-pm-w600

یک کنسول دیگر و یک ماینکرفت دیگر. همانطور که از پیش می دانید، بازی ماینکرفت تا به امروز روی تمام پلتفرم های ممکن عرضه شده و این بار قرار است راهش روی کنسول سوییچ نیز باز کند.

Super Mario Odyssey

ns204-w600

برای اولین بار از زمان عرضه Super Mario 64 و Super Mario Sunshine، ماریو قرار است وارد ماجراجویی تازه ای در دنیایی کاملاً باز شود. لوله کش دوست داشتنی ما این بار از کلاهی متفاوت بهره می گیرد و ظاهراً چشمانش قابلیت های خاصی دارند که در انحصار نینتندو سوییچ باقی خواهند ماند. Super Mario Odyssey در فصل پاییز 2017 منتشر خواهد شد.

Splatoon 2

ns203-w600

نسخه ابتدایی بازی سوم شخص شوتر Splatoon در سال 2015 روی کنسول Wii U عرضه شد و حالا می توان منتظر انتشار نسخه دنباله آن روی سوییچ نیز بود. گیمرها می توانند به کمک ژیروسکوپ کنترلرهای Joy-Con، برای شلیک جوهرهای رنگی استفاده کنند و در حالت آنلاین یا لوکال، به رقابت با دوستان شان بپردازد. Splatoon 2 هم قرار است در تابستان 2017 راهش را به خانه های مردم باز کند.

Shin Megami Tensei

ns206-w600

نسخه جدید سری Shin Migami Tensei با تریلری کوتاه در رویداد نینتندو معرفی شد اما هیچ اطلاعاتی درباره اش در دست نیست. نینتندو صرفاً اشاره کرده که این بازی در دست توسعه بوده و فعلاً تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

Project Octopath Traveller

ns207-w600

نقش آفرینی ژاپنی جدید کمپانی اسکوئر انیکس که در حال حاضر، مراحل توسعه را پشت سر می گذارد. Project Octopath Traveller تا به این لحظه، شباهت زیادی به نسخه های ابتدایی سری فاینال فانتزی دارد که شهرتی دست نیافتی را برای توسعه دهندگان خود به ارمغان آوردند.

The Elder Scrolls V: Skyrim

screen-shot-2017-01-12-at-8-46-21-pm-w600

تصور کنید بتوانید The Elder Scrolls V: Skyrim را در حالت پرتابل بازی کنید، چه چیزی از این بهتر؟ تاد هاوارد حضوری کوتاه در رویداد نینتندو داشت و بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، عرضه این عنوان را روی سوییچ تایید کرد اما حیف که سخنی درباره تاریخ عرضه نهایی به میان نیاورد.

Dragon Quest XI

ns102-w600

عرضه بازی نقش آفرینی Dragon Quest XI از همین حالا برای نینتندو 3DS و پلی استیشن 4 تاسیس شده است. حالا نینتندو فعلاً عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ -تنها در کشور ژاپن- را تایید کرده اما اطلاعاتی درباره سایر مناطق و تاریخ عرضه دقیق در دست نیست.

No More Heroes

ns208-w600

سودا 51، مدیر شهیر استودیوی Grasshopper دقایقی چند در رویداد نینتندو حضور یافت و از عنوانی رونمایی کرد که گرچه نام مشخصی ندارد اما پروتاگونیست سری بازی No More Heoes، یعنی تراویس تاچ داون را در خود جای می دهد.

FIFA

ns209-w600

همانطور که الکترونیک آرتز پیش از این وعده داده بود، قرار است سری بازی FIFA را به سوییچ بیاورد. پاتریک سادرلند ضمن حضور در مراسم نینتندو گفت که این فیفا جدید، «درگیرکننده ترین، اجتماعی ترین و بهترین بازی ورزشی ساخته شده برای طرفداران نینتندو» خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده است.

1 2 Switch

t8uimh4aypwcaexd2kze-w600

در این بازی جذاب، گیمرها می توانند با استفاده از تنها یک کنترلر Joy-Con و بدون نیاز به نمایشگر، طی مینی گیم های گوناگونی با یکدیگر رقابت کنند. 1 2 Switch از روز نخست، روی سوییچ در دسترس خواهد بود.

Sonic Project 2017

screen-shot-2017-01-12-at-8-53-59-pm-w600

تقریباً هیچ اطلاعاتی درباره نسخه بعدی سری بازی Sonic در دسترس نیست و تنها می دانیم که باید طی سال جاری میلادی منتظر آن باشیم. این بازی علاوه بر سوییچ، روی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم عرضه می شود.

Super Bomberman R

screen-shot-2017-01-12-at-10-33-30-pm-w600

شاید بسیاری از گیمرها با Bomberman آشنایی نداشته باشند اما این بازی یکی از عناوین کلاسیک دوست داشتنی تاریخ صنعت بازی های ویدیویی به شمار می رود و حالا نسخه جدید آن قرار است با همان فرمول قدیمی، در مارس 2017 روی نینتندو عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • amir
    amir | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    قیمت گذاریش و مخصوصا قیمت بازیاش خیلی گرونه این کنسول نباید قیمت بازیاش در حد ps4 proباشه!! تو ایران به نظر من ارزش خرید نداره

    • ireza89
      ireza89 | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      دوست عزيز فقط شما يه سر به متاى بازي هاى نينتندو بنداز اون وقت ميفهمى كه قيمت بازى هاى پلى ٤ و اكس باكس گرون هست.بازي هاى پلي ٤ و اكس باكس وان تنها برتريشون فقط گرافيك بالا ه ست ولى نينتدو رو ح سرگرمي رو در تمام كنسولاش حفظ كرده.فقط كافى تجربش كنين تا متوجه بشيد كه چيو از دست داده بودين تا الان.

      • amir
        amir | ۲۴ دی ۱۳۹۵

        شما از کجا اینو تجربه کردی وقتی به بازار نیومده!؟
        اگه منظور بازیاش هست بله منم تجربشو دارم و.از لحاظ گیم پلی و گرافیک بازی کنسول سونی و ایکس باکس جلو ترن در ضمن اگه خبر داشته باشی بازیای ps4امکان هک اکانت دارن که بازی خیلی ارزون تر تموم میشه ولی بابته هر بازی این 60دلار ک میشه حدود 240شایدم بیشتر در میاد انقد ارزش داره!!؟

        • ireza89
          ireza89 | ۲۴ دی ۱۳۹۵

          من نگفتم تجربه بازى هاي سوييچ ،گفتم تجربه بازى هاى نيتندو و متاى بازى هاى گذشته نينتندو باعث اين نظر ميشه.
          هك اكانت كه دوست عزيز ميشه همون دزدى تو، روز روشن.شما دوست دارى يه بازى رو بخرى بعد كسي بياد از شما دزدى كنه اكانت شما رو بدزده.يا از اون شيوه ايي كه يك بازى رو بين دوتا سه نفر اشتراك ميكنن شما بايد به يك نفر اعتماد كنين ممكن دستگاه تون بن بشه من كه هيچ وقت چنين ريسكى نميكنم ترجيح ميدم صبر كنم بازى ها يه مدت بگذره بعد تجربشون كنم تا قيمتشون تخفيف بخوره يا دست دومشون بياد تو بازار.بازى هاى سونى و ماكرو بيشترشون فقط گرافيك دارن و از لحاظ داستان ضعيف و از نظر سرگرمى چند بار بازى بشن خسته كننذه.من قول ميدم هيچ كس تا الان از بازى كردن ماريو يا زلدا خسته نشده.

          • Aydinhjr
            Aydinhjr | ۲۴ دی ۱۳۹۵

            با همه ی نظراتتون موافقم

        • ireza89
          ireza89 | ۲۴ دی ۱۳۹۵

          من گفتن بازى هاى نينتدو ،نياز به تجربه كنسول سوييچ نيست كه بدونى يه زلدا چقدر ارزش داره يا ماريو و همينطور سوپر اسمش بروس.براى من لذت بازى مهمه كه تا الان فقط بلاد بورن و سرى سولز و انچارتد به من اين حس رو داده .و ما بقي بازي ها تقريبا منو ناراحت كردن .تنها بازى كه منتظرش هستم فقط و فقط گاد اف وار هست.در زمينه هك و اشتراك بازى ها من هيچ وقت به يه غريبه اعتماد نميكنم و خطر بن شدن رو به جون بخرم.ترجيح ميدم بازى هارو به صورت دست دوم تهيه كنم تا امكان فروش داشته باشم.اكانت هك و دزدى هم كه تكليفش معلومه.

      • سعید
        سعید | ۲۴ دی ۱۳۹۵

        وای روح بازی موج میزنه توی گرافیک بازی هاش ? ? ? خدایش گرافیک بببین ادم خندش میگیره کیفیت بازی های سونی مایکروسافت کجا کیفیت این کجا بازی موبایل قدرتشون بیشتره از اینه? ?

        • ireza89
          ireza89 | ۲۴ دی ۱۳۹۵

          خوشم مياد نظرو نميخونى پاسخ و ميزنى فقط همينجور يه چيزى ميگى.من گفتم روح سرگرمى.شما ميگى روح بازى.اگر شما گيم بازى ميكنين تا گرافيك ببينيد خوب بشينيد فيلم سينمايي نگاه كنيد.اگر بازى ميكنيد تا سرگرم بشيد به چالش كشيده بشيد پس بايد ديدتون عوض كنيد.مثالش بازى مثل سرى سولز يا ويچر.بازى هاي به مراتب پر جزئيات تر و با گرافيك بالاتر وجود دارن ولى شاهكارى مثل اينها نميشن.قول ميدم تا حالا زلدا بازى نكردى. زلدا بالاترين امتياز بين گيم ها رو داشته.اگر گيمر باشي ميدونى كه بيشتر بازى هاى نينتندو نقش افرينى rpg هستن.هيچ وقت گرافيك خوب دليل برترى يه بازى نيست.از متاى بازى ها ميتونين اين رو متوجه بشيد.

          • st
            st | ۲۴ دی ۱۳۹۵

            ببین دوست عزیز حرف شما درست .ولی هم ps4هم ایکس باکس وان بازی های زیبایی برای به چالش کشیدن گیمر ها دارن پس این دو کنسول فقط گرافیک مد نظرشون نیست .به نظر من ps4 و ایکس باکس وان بهترین هستن نسبت به نینتندو سویچ .

      • عموجانی
        عموجانی | ۲۴ دی ۱۳۹۵

        شماهم یه نگاهی به متای انحصاری های اخیر سونی بندازه.به زودی عمو کریتوس باتبرش سر ماریو و زلدارو قطع میکنه?

  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    ترکونده

مطالب پیشنهادی