ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بازگشت گانگسترها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Bubble Witch 3 Saga

bubble-witch-3-saga

طبیعتا نخستین محرکی که می تواند ما را به سمت تجربه Bubble Witch 3 Saga بکشاند، نام توسعه دهنده اش است. King را می توانیم یکی از معروف ترین سازندگان اپلیکیشن های اسمارت فون ها بنامیم که فقط Candy Crush آن ها توانسته بیش از نیم میلیارد بازیکن را معتاد نماید. ولی به اعتقاد ما روند پیشرفت کیفیت بازی های King به تنهایی کفایت می کند تا Bubble Witch 3 Saga را به لیست دانلودهای خود بیافزاید.

شاید هسته اصلی گیم پلی ساخته های آن ها خیلی متفاوت نباشند اما جدا از اضافه سازی المان های مثبت، به واسطه مرحله های مختلف مطمئنا ماه ها پای ساخته های King می نشینید. با توجه به بازخوردهای اولیه Bubble Witch 3 Saga هم می توانیم حدس بزنیم تولید کننده با این اپلیکیشن به موفقیت هایش ادامه داده است؛ عنوانی که همانند گذشته به شما این امکان را می دهد تا با پرتاب گوی های رنگین به سمت اجسام مشابه، امتیازاتی به دست بیاورید.

Bubble Witch 3 Saga

Bubble Witch 3 Saga

سازنده: King قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144 مگابایت زبان:

Star Wars: Force Arena

slide02-w600

احتمالا تا پایان 2020 و عرضه فیلم های مختلف Star Wars همین وضعیت را شاهد باشیم. از ساخت بازی های گوناگون تحت این نام توسط استودیوهای بازیسازی حرف می زنیم. حالا پرسش اینجاست بین هیاهوی عناوین Star Wars، برای چه Star Wars: Force Arena می تواند یکی از انتخاب های دارندگان اسمارت فون ها باشد؟ خیلی سادست، چون Netmarble که قبلا با Marvel Future Fight توانایی هایش را نشان داده این عنوان را ساخته است. با Force Arena باید تیم خود را چیده و با بقیه بازیکن های جهان یا دشمن ها بجنگید.

Star Wars: Force Arena

Star Wars: Force Arena

سازنده: Netmarble Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 197 مگابایت زبان:

Gangstar New Orleans

gangstar-new-orleans-4-w600

2016 را می توانیم یک کابوس فراموش نشدنی برای گیم لافت بنامیم. آن ها نه تنها نتوانستند از دیدگاه کیفیت به بازی های قبلی خود برسند بلکه تعداد دانلود عناوین سال گذشته فرانسوی ها هم کاهش یافت. حالا این توسعه دهنده معروف با قسمت بعدی سری محبوب Gangstar آمده تا 2017 را با قدرت استارت بزند. همانند قسمت های پیشین، مکانیزم های گیم پلی New Orleans مشابه سری محبوب جی تی ای بوده و شما می توانید آزادانه به منطقه های مختلف رفته یا ماموریت هایی انجام دهید. بد نیست بدانید New Orleans فعلا تنها برای فیلیپین عرضه شده و احتمالا طی هفته های آتی شاهد انتشارش به صورت جهانی خواهیم بود.

Gangstar New Orleans

Gangstar New Orleans

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 795 مگابایت زبان:

Yu-Gi-Oh! Duel Links

yu-gi-oh-w600

مطمئنیم خیلی از ایرانی ها Yu-Gi-Oh! Duel Links را نمی شناسند ولی جالب اینجاست بدانید این اپلیکیشن بین لیست مورد انتظارترین عناوین بازیکن های زیادی توانسته جای بگیرید. برای کسانی که نمی دانند، بازی های Yu-Gi-Oh الهام گرفته از یک مانگای ژاپنی به همین نام هستند که نزدیک به 8 سال چاپش ادامه یافت و به واسطه محبوبیتش انیمه ای هم با این اسم پخش شد. حالا پس از چندین سال، کونامی با Yu-Gi-Oh! Duel Links بازگشته تا طعم خوش نبردهای کارتی را برای بازیکن ها به ارمغان بیاورد.

Yu-Gi-Oh! Duel Links

Yu-Gi-Oh! Duel Links

سازنده: Konami قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 838 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مهدی شکری
    مهدی شکری | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    gangstar...?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی