ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: رونمایی از کنسول بازی نینتندو سوییچ؛ جمعه ساعت 07:30 [به اتمام رسید]

بالاخره زمانی که میلیون ها گیمر از سراسر جهان منتظر آن بودند فرا رسید و تنها چند ساعت با رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرمی که راه جدیدی برای بازی کردن را نشان مان می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۰

بالاخره زمانی که میلیون ها گیمر از سراسر جهان منتظر آن بودند فرا رسید و تنها چند ساعت با رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرمی که راه جدیدی برای بازی کردن را نشان مان می دهد فاصله داریم.

در این رویداد که فردا صبح راس ساعت 07:30 آغاز می شود، نینتندو علاوه بر اعلام تاریخ دقیق عرضه و قیمت رسمی سوییچ در سراسر جهان، به نمایش بازی های این کنسول هم خواهد پرداخت تا بستر را برای ارائه کنسول در ماه مارس مهیا سازد.

ما برای معرفی جدیدترین کنسول ژاپنی ها هیجان بسیاری داریم و امیدواریم که همانند Wii، سوییچ علاوه بر شروع قدرتمند، آینده بسیار درخشانی داشته باشد تا بتوانیم فرصت بازی کردن بهترین های این نسل را روی سوییچ داشته باشیم.

به هر صورت، تا چند ساعت دیگر این کنسول هیجان انگیز رونمایی می شود و نینتندو به ما می گوید که آن را در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می کند. شما چطور پیش بینی می کنید؟ 250 دلار یا 400 دلار؟ کدام قیمت ها صحت دارند؟

ساعت 07:30 صبح فردا منتظرتان هستیم تا در کنار یکدیگر این رویداد را تماشا کنیم و جدیدترین اخبار را بشنویم. در بخش نظرات مشتاقانه دیدگاه شما در رابطه با کنسول جدید نینتندو را می خوانیم.

در ادامه همین پست و در زمان مقرر، وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم رونمایی کنسول بازی سوییچ را می توانید دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مسیح م
    مسیح م | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    به خاطر شلدون کنجکاوم ببینم این زلدا چجوریه.

  • سعید
    سعید | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    به به قیمت که شد 300 دلار چقدر دلتون خوش بود ارزون گرافیک بازی هاشم که نسان میده قدرتش کمه من میدونم به چی این مینازیدید همون اول گفتم مالی نیست

    • mehdi
      mehdi | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      از هیچی بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی