ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت بازی های استیپ و ریمن را برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد

پس از معرفی کامل کنسول نینتندو سوییچ، ناشرین بزرگ صنعت بازی، شروع به رونمایی از بازی های خود برای این کنسول کرده اند. طبق سیاست های این ناشرین، بسیاری از بازی هایی که پیشتر برای ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

پس از معرفی کامل کنسول نینتندو سوییچ، ناشرین بزرگ صنعت بازی، شروع به رونمایی از بازی های خود برای این کنسول کرده اند. طبق سیاست های این ناشرین، بسیاری از بازی هایی که پیشتر برای دیگر پلتفرم ها عرضه شده اند، قرار است که در آینده برای نینتندو سوییچ هم انتشار یابند. برای مثال، عنوان محبوب و موفق Rayman Legends Definitive Edition طبق اعلام رسمی یوبیسافت به نینتندو سوییچ خواهد آمد.

البته بازی هایی که فرانسوی ها روی این کنسول ژاپنی منتشر می کنند محدود به Rayman نمی شود. عنوان Steep که زمان زیادی از تاریخ عرضه اش نگذشته، قرار است که به این کنسول راه یابد. علاوه بر این دو عنوان، تایید شده که Just Dance 2017 هم از عناوین لانچ نینتندو سوییچ و اولین بازی یوبی سافت برای این کنسول خواهد بود.

لازم به ذکر است که نسخه سوییچ عنوان جاست دنس، محتویانی انحصاری هم خواهد داشت. قطعه How Deep is Your Love فقط روی این کنسول قابل بازی خواهد بود و به این ترتیب، تعداد قطعه های نسخه سوییچ عنوان جاست دنس به 41 عدد می رسد. همچنین یوبی سافت به کاربران سوییچ، سه ماه دسترسی رایگان به اشراک Just Dance Unlimited را هدیه می دهد.

به لطف Joy Controller ها، 6 بازیکن می توانند همزمان و در کنار هم از تجربه جاست دنس لذت ببرند. ریمن هم محتویاتی انحصاری برای سوییچ خواهد داشت. یوبیسافت هنوز جزئیات مربوط به این محتویات را فاش نکرده و دقیقا تفاوت نسخه سوییچ با دیگر نسخه ها را مشخص نکرده، هرچند قول داده که این نسخه از Rayman Legends، به خوبی از قابلیت های نینتندو سوییچ بهره می برد.

در مورد Steep، صحبتی از محتویات انحصاری برای نینتندو سوییچ نشده و این عنوان دقیقا همان محتویاتی را به کاربران سوییچ ارائه می دهد که روی دیگر پلتفرم ها در دسترس است. یوبیسافت توسعه عناوین دیگری برای نینتندو سوییچ را در دستور کار خود قرار داده و در آینده، اطلاعاتی بیشتری از آن ها را منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FATAHI123
    FATAHI123 | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    ایول? ? ? ? ? ?

  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    به به

مطالب پیشنهادی