ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حضور بازی های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در ایران ساماندهی می شود

همانطور که می دانید در حال حاضر فقط بازی های پی سی و بعضاً اکس باکس 360 و پلی استیشن های قدیمی تر که به صورت هک شده در کشور ما ردوبدل می شوند، از ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

همانطور که می دانید در حال حاضر فقط بازی های پی سی و بعضاً اکس باکس 360 و پلی استیشن های قدیمی تر که به صورت هک شده در کشور ما ردوبدل می شوند، از زیر دست مسئولان عبور کرده و مجوز حضور رسمی در بازار ایران را دریافت می نمایند.

در این شرایط عناوین اصلی و فیزیکی پلی اسیتشن 4 و اکس باکس وان، همگی به صورت غیرقانونی تبادل شده و نظارتی بر محتوای آنها وجود ندارد.

اما حالا طی موج جدید برنامه های ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای، قرار است دیسک های اصلی و وارداتی کنسول های نسل هشتمی نیز ساماندهی شده و به صورت مجاز در اختیار مردم قرار بگیرند.

به همین سبب «خسرو کردمیهن» رئیس ستاد مبارزه با محتوای غیرمجاز رایانه ای اظهار داشته فرصتی را در اختیار فروشندگان قرار داده اند تا بازی های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 که از نظر محتوایی مشکلی ندارند، با دریافت مجوز و نصب هولوگرام بنیاد ملی بازی های رایانه ای به صورت قانونی به فروش برسند.

img_7851-w600

وی می گوید با اشاره به اینکه یکی از علت های وجود بازی های غیرمجاز در بازار، آشنا نبودن فروشندگان با مراجع و پخش کننده های قانونی است، اغلب اوقات پلیس و بازرسان ملی مجبور به برخوردهای تند می شوند.

اما با همکاری مشتاقانه بنیاد، فرآیند نصب هولوگرام برای بازی های نسل هشتم آغاز می شود و از این پس فروشندگان می توانند بدون دغدغه و با خیال راحت بازی ها را به دست مشتریان برسانند.

گفتنی است هزینه در نظر گرفته شده برای ارائه این هولوگرام ها طبق مصوبه مجلس تنها 200 تومان برای هر هولوگرام است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Sam
    Sam | ۲۶ دی ۱۳۹۵

    شکر خوردن باو اولا ک جرعت ندارن اینکارو بکنن و شرایطشو دوما اگرم بکنن مام میریم هشتگ میسازیم??

    • محمد هروی
      محمد هروی | ۲۶ دی ۱۳۹۵

      منم همینو میگم

  • محمد هروی
    محمد هروی | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    ولشون کنین بابا تو مملکت کلی قانون گذاشتن به هیچ کدومشون عمل نکردن . حتی این هم نمیتونن عمل کنن . اصلا سونی اجازه نمیده . مگه میشه همش الکیه به حرفشون گوش نکنین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی