ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش 67 درصدی درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن ها در اپ استور و گوگل پلی

بر اساس گزارشات منتشر شده از مؤسسه «Sensor Tower» درآمد خالص اپلیکیشن ها در اپ استور از 3.4 میلیارد دلار در سه ماهه آخر سال 2015 به 5.4 میلیارد دلار در مدت مشابه سال 2016 ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بر اساس گزارشات منتشر شده از مؤسسه «Sensor Tower» درآمد خالص اپلیکیشن ها در اپ استور از 3.4 میلیارد دلار در سه ماهه آخر سال 2015 به 5.4 میلیارد دلار در مدت مشابه سال 2016 رسیده است. این در حالی است که درآمد گوگل پلی با رشد 82 درصدی مواجه شده و از 1.5 میلیارد دلار به 3.3 میلیارد دلار افزایش یافته است.

در گزارش مذکور که اپلیکیشن ها را بدون در نظر گرفتن بازی ها مورد بررسی قرار داده، اسپاتیفای پر درآمدترین نرم افزار در لیست 10 اپلیکیشن برتر اپ استور و لیست کلی است. همچنین سرویس ویدیو نتفلیکس در جایگاه دوم لیست اپ استور است که پس از آن به ترتیب پیام رسان لاین، پاندورا و اچ بی او قرار گرفته اند.

2016-top-apps-by-revenue

در لیست کلی که از مجموع درآمدهای اپ استور و گوگل پلی به دست آمده، نه اپلیکیشن با لیست نرم افزارهای صدرنشین اپ استور مشابه بوده در حالی که این تعداد برای گوگل پلی به پنج عدد می رسد.

مؤسسه «Sensor Tower» در فهرستی جداگانه، تعداد دانلود نرم افزارها را در طول یک سال به نمایش گذاشته که در این میان فیسبوک با سه اپلیکیشن فیسبوک، مسنجر و واتس اپ در صدر جدول خودنمایی می کند.

2016-top-apps-by-downloads

لیست نرم افزارهایی که بیشترین تعداد دانلودها را در سال 2016 داشته اند تقریباً با سال 2015 مشابه بوده و تنها تفاوت هایی جزئی مانند قرار گرفتن سرویس اوبر در فهرست مذکور را به خود دیده است.

اپل پیشتر اعلام کرده بود که در طول سال 2016 درآمدی 20 میلیارد دلاری توسط توسعه دهندگان کسب شده و روز سال نوی 2017 را به عنوان بزرگترین روز در تاریخ اپ استور عنوان کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲۶ دی ۱۳۹۵

    جایگاه Tinder قابل توجه هست !!!

مطالب پیشنهادی