ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان امکان تأسیس کارخانه تولید LCD شارپ در خاک آمریکا را بررسی می کند

هفته گذشته در دیجیاتو اخباری خواندید که طبق آن کمپانی شارپ تولید نمایشگرهای اولد آیفون را بر عهده خواهد گرفت. هم اکنون خبر می رسد فاکسکان که پیشتر شرکت شارپ را به تصاحب خود درآورده بود، ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

هفته گذشته در دیجیاتو اخباری خواندید که طبق آن کمپانی شارپ تولید نمایشگرهای اولد آیفون را بر عهده خواهد گرفت. هم اکنون خبر می رسد فاکسکان که پیشتر شرکت شارپ را به تصاحب خود درآورده بود، قصد دارد یک کارخانه تولید صفحه نمایش را در خاک آمریکا تأسیس کند.

در اسفند سال گذشته بود که کمپانی مونتاژ کننده محصولات اپل یعنی فاکسکان با پرداخت 6.2 میلیارد دلار، شرکت شارپ را خریداری کرد. اکنون خبرهایی به گوش می رسد که فاکسکان کارخانه ای برای تولید LCD در آمریکا بنا خواهد کرد که به معنی ایجاد هزاران شغل در این کشور است.

گفتنی است که یکی از مقامات شارپ ادعا کرده که برنامه ریزی ساخت کارخانه به عنوان «گزینه ای روی میز» مطرح بوده اما اشاره ای نشده که آیا پنل های LCD تولید شده در موبایل های هوشمند استفاده خواهند شد یا خیر.

لازم به ذکر است که پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، فاکسکان موافقت کرده تا امکان ساخت خط تولید بخشی از آیفون ها در خاک ایالات متحده را بررسی نماید. ساخت یک کارخانه جدید ممکن است در نهایت به تأمین نمایشگرهای مورد نیاز آیفون ها و همچنین پنل های LCD مورد استفاده در تلویزیون ها بینجامد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۷ دی ۱۳۹۵

    این درسته

مطالب پیشنهادی