ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های دزدیده شده ریزر سر از فروشگاه آنلاینی در چین در آوردند

در نمایشگاه CES 2017 شاهد محصولات و گجت های تحسین برانگیزی بودیم که برخی از آنها کاملاً نوآورانه بوده و هنوز در مراحل آزمایشی به سر می بردند اما به نمایشگاه آمدند تا چشم و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

در نمایشگاه CES 2017 شاهد محصولات و گجت های تحسین برانگیزی بودیم که برخی از آنها کاملاً نوآورانه بوده و هنوز در مراحل آزمایشی به سر می بردند اما به نمایشگاه آمدند تا چشم و دل مشتاقان به تکنولوژی را بربایند. در این میان کمپانی ریزر با لپ تاپ های عجیب و جدید خود پا به عرصه CES گذاشت که آخر و عاقبت خوشی نداشتند.

شرکت ریزر در هفته گذشته اعلام کرد که دو محصول آنها از غرفه نمایشگاهشان به سرقت رفته و آنها از طریق مجاری قانونی در حال بررسی موضوع هستند. در همین رابطه «تان» مدیر عامل ریزر اذعان داشت که دو لپ تاپ ملقب به پروژه والری دارای سه نمایشگر 17.3 اینچی با رزلوشن 4K، از روی استندهای مربوطه دزدیده شده و برای یابنده آنها پاداشی 25000 دلاری در نظر گرفته اند.

حال به نظر می رسد که حداقل یکی از لپ تاپ های به سرقت رفته، از کشور چین سر در آورده و برای مدت زمان اندکی روی سایت فروش آنلاینی مانند Ebay قرار گرفته است. قیمت در نظر گرفته شده از طرف فروشنده مبلغ 150,000 یوان چین بوده که تقریباً معادل با 21,700 دلار آمریکا می شود. همچنین بد نیست بدانید که در توضیحات محصول مذکور، عبارت «نو نیست» به چشم می خورد.

گفتنی است هنوز مشخص نیست که آیا قرار گرفتن نمونه آزمایشی لپ تاپ پروژه والری در وبسایت فروش آنلاین مدرکی را در اختیار سازمان های اجرای قانون قرار داده است یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • NiMa
    NiMa | ۲۷ دی ۱۳۹۵

    چینی دزد ؛دزد چینی
    فکر کن یکم بعد دیسلایک کن

مطالب پیشنهادی