ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

زلدای جدید با عملکردی بی نقص و رزولوشن 900p روی نینتندو سوییچ اجرا می شود

یقیناً می دانید که بازی های مختلف با دو رزولوشن متفاوت روی کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ اجرا می شود. یکی در حالت قابل حمل که دارای محدودیت 720p بوده و دیگری در حالت خانگی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

یقیناً می دانید که بازی های مختلف با دو رزولوشن متفاوت روی کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ اجرا می شود. یکی در حالت قابل حمل که دارای محدودیت 720p بوده و دیگری در حالت خانگی که حداکثر 1080p است.

همین موضوع دست مایه گروه تخصصی و تحلیلی دیجیتال فاندری شده تا وضعیت و چگونگی اجرای بازی پرطرفدار The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در هر دو سبک کنسول هیبریدی جدید ژاپنی ها بسنجند.

اگر نمایش تریلر و گیم پلی این بازی در جریان رونمایی سوییچ را با ویدیویی که در E3 2016 روی Wii U پخش شد مقایسه کنید، شاهد ارتقای ظریفی که در اغلب المان های بازی اعمال شده خواهید بود.

نتایج آزمایشات نشان می دهد زلدای جدید در حالت قابل حمل و در حالت خانگی کنسول نینتندو سوییچ به ترتیب با رزولوشن های 720p و 900p اجرا می شوند.

بدیهی است که زلدا در حین سفر از حداکثر توان نمایشگر سوییچ بهره جسته، اما کاهش ابعاد تصاویر در مدل خانگی کنسول به خاطر حفظ فریم ریت ثابت و یکپارچه 30 فریم بر ثانیه صورت گرفته است.

یافته های دیجیتال فاندری به قدری کافی است که متخصصین مربوطه اظهار رضایت کاملی در این زمینه داشته باشند و عملکرد بی نقص آن را ستایش کنند؛ اما در هر صورت محدودیت های سخت افزاری این کنسول به مرور جای بحث زیادی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی