ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی تبلت MediaPad T3 هوآوی در کنگره جهانی موبایل

هوآوی تبلت جدیدی را به نام MediaPad T3 برای رونمایی در کنگره جهانی موبایل 2017 در شهر بارسلون تدارک دیده است. این اطلاعات از طریق یکی از منابع نزدیک به شرکت چینی مورد بحث به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۰

هوآوی تبلت جدیدی را به نام MediaPad T3 برای رونمایی در کنگره جهانی موبایل 2017 در شهر بارسلون تدارک دیده است. این اطلاعات از طریق یکی از منابع نزدیک به شرکت چینی مورد بحث به همراه تصویری از تأییدیه وای-فای آن منتشر شده.

گفتنیست منبع فوق که سابقه خوبی در ارائه اطلاعات دیوایس های مختلف پیش از رونمایی رسمی آنها دارد، احتمال بالایی برای معرفی مدیاپد T3 در MWC2017 قائل شده که حدود یک ماه دیگر برگزار می شود، ولی از آنجا که امروز برای نخستین بار از وجود چنین دستگاهی مطلع شده ایم، باید چاشنی تردید را نیز به این خبر اضافه کرد.

هنوز جزئیاتی در مورد ویژگی های سخت افزاری و قابلیت های نرم افزاری تبلت T3 هوآوی منتشر نشده، اما سال گذشته این کمپانی از مدل هفت اینچی T2 و مدل پیشرفته تر T2 Pro در ابعاد 7، 8 و 10 اینچی رونمایی کرد.

اگرچه این دستگاه ها با قیمت ها و مشخصات مختلف عرضه شدند، اما هیچ گاه به بازار آمریکا راه نیافته و در دیگر کشورها نیز به صورت محدود به دست کاربران رسیدند.

لازم به ذکر است کنگره جهانی موبایل یا MWC در سال 2017 میلادی از تاریخ 27 فوریه (نهم اسفندماه) در شهر بارسلون آغاز به کار نموده و تمامی کمپانی های فعال در حوزه دیوایس های همراه به ارائه جدیدترین محصولات خود می پردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی