ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش ایرپادهای اپل در ماه دسامبر فوق العاده بوده است

داده های اخیر نشان می دهد که اپل پس از ارائه ایرپادهای خود در دسامبر 2016 به بازار، موفق شده تا 26 درصد از کل سهم فروش هدفون های وایرلس را در اختیار گیرد. تفاوت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

داده های اخیر نشان می دهد که اپل پس از ارائه ایرپادهای خود در دسامبر 2016 به بازار، موفق شده تا 26 درصد از کل سهم فروش هدفون های وایرلس را در اختیار گیرد. تفاوت میان قبل و بعد از آغاز فروش ایرپادها کاملا آشکار است.

بیتس، شرکتی که حالا تحت تملک اپل است، از 24.1 به 15.4 درصد رسید اما Bose صعودی را از 10.5 به 16.1 درصد تجربه کرد. با این حال، به گفته بن آرنولد از گروه NPD، اعدادی که پیشتر اعلام شده بودند به طول کامل آمار ماه دسامبر را شامل نمی شوند.

برخلاف سازمان آماری Slice که 4.2 میلیون رسید ایمیل خریداران آنلاین را مورد بررسی قرار داده، داده های گروه NPD هم فروش آنلاین (مثل آمازون) و هم فروش استورهای فیزیکی (مثل اپ استور) را در نظر می گیرد.

بر اساس آمار ماه دسامبر 2016 گروه NPD، ایرپادها شروع بسیار خوبی در ماه دسامبر داشته اند، اما نه آنطور که Slice Intelligence پیش بینی کرده بود:

  • Beats - سهم فروش سخت افزار 25 درصد و سهم درآمد 46 درصد
  • اپل - سهم فروش سخت افزار 2 درصد و سهم درآمد 3 درصد
  • Bose - سهم فروش سخت افزار 8 درصد و سهم درآمد 19 درصد
  • ال جی - سهم فروش سخت افزار 10 درصد و سهم درآمد 7 درصد
  • سونی - سهم فروش سخت افزار 7 درصد و سهم درآمد 6 درصد
  • Plantronics و Jaybird مجموعا حدود 2 درصد از سهم فروش سخت افزار را دارند اما اپل در همین دو-سه هفته توانسته به جایگاه آن ها دست پیدا کند.

بن آرنولد می گوید اگرچه 2 درصد رقم چندان بالایی به حساب نمی آید اما کسب همین رقم در مدت زمانی بسیار اندک، با در نظر گیری میزان عظمت بازار هدفون ها، فوق العاده است.

آمار دسامبر 2015 گروه NPD رقم های 24 و 49 درصد را از فروش کمپانی بیتس حکایت داشتند که بسیار نزدیک به رقم دسامبر 2016 است.

بازار هدفون های بلوتوث 51 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته حفظ جایگاه بیتس در مقام اول نشان می دهد که این کمپانی توانسته همگام با رشد صنعت، حرکت رو به جلوی خودش را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moein
    moein | ۲۹ دی ۱۳۹۵

    ینی واقعا آدم خنگ انقد زیاد پیدا میشه که برا اینا پولشو حروم کنه؟؟؟
    مقایسه اینو با هندزفری بیسیم 100 دلاری سونی دیدم..کیفیت صدای اون ازین بیشتر بود...با توجه به 55 دلار ارزونتر بودن

مطالب پیشنهادی