ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی بازی Stellar Fox؛ پیوندی ناگسستنی

Drawtopia یا Brain it On را انجام داده اید؟ روزگاری اینگونه بازی ها بین مخاطبین محبوبیت فراوانی داشتند و توسعه دهندگان هم به واسطه همین مسئله دست به ساخت اپلیکیشن هایی با این مکانیزم ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

Drawtopia یا Brain it On را انجام داده اید؟ روزگاری اینگونه بازی ها بین مخاطبین محبوبیت فراوانی داشتند و توسعه دهندگان هم به واسطه همین مسئله دست به ساخت اپلیکیشن هایی با این مکانیزم ها می زدند. عناوینی که به بازیکن ها این توانایی را می دادند تا با انگشت خود، خط هایی کشیده و راه هایی به وجود بیاورند تا شخصیت اصلی به نقطه پایانی برسد.

طبیعتا به واسطه استفاده درست از قابلیت های لمسی اسمارت فون ها، این مکانیزم ها جذاب بودند و همچنان هم هستند اما متاسفانه مدت هاست که همان المان های همیشگی را میبینیم. یعنی خیلی کم پیش آید بازیکن ها با یک گیم پلی آشنا اما خلاقانه و متفاوت سرگرم شوند. تمام این حرف ها را زدیم تا به ساخته Rawple برسیم. عنوانی که همانند آبی خنک، تشنگان این سبک را با جذابیت های فراوانش سیراب می نماید.

بازی داستان روباهی را روایت می کند که می خواهد پسرش را نجات دهد.

واقعا نمی دانیم ابتدا از کجا بگوییم؛ محیط های زیبا، گیم پلی استثنایی یا موسیقی که طعم شیرین آرامش را به مخاطبین هدیه می دهد. چون نخستین المان مثبتی که با تجربه Stellar Fox متوجه آن می شوید، گرافیک منطقه ها است پس نخست به این بخش می پردازیم. همانگونه که اسکرین شات ها نشان می دهند، Rawple برای ساخت Stellar Fox از رنگ های سرد استفاده کرده که ترکیب درست آن ها با آبجکت های مشکی محیط، زیبایی بازی را افزایش داده اند.

البته هنگامی روی واقعی این زیبایی را شاهد خواهید بود که هنگام انجام معماها، قطعه ای دلنشین را بشنوید. تمام المان هایی که گفتیم دست به دست هم داده اند تا بخش های دیداری و شنیداری Stellar Fox بتوانند یکی از زیباترین های چند ماه گذشته لقب بگیرند. از این قسمت ها که بگذریم به گیم پلی می رسیم. ابتدای مطلب هم گفتیم، شما همچنان باید شخصیت اصلی را با کشیدن خط ها به نقطه پایانی برسانید.

گیم پلی بازی خیلی روان نیست و گاهی اوقات با افت فریم مواجه خواهید شد. امیدواریم با آپدیت های بعدی توسعه دهنده این نقطه ضعف را بپوشاند.

پس Rawple چگونه توانسته عنوانش را از کلیشه ها دور نماید؟ جواب به این پرسش را باید بین قابلیت های متفاوت خط ها جستجو کنیم. مکانیزم بازی های مشابه Stellar Fox معمولا پیرامون قدرت جاذبه می چرخند. یعنی حرکت جسم تنها به سمت پایین بوده و شما با خطوط به آن یاری می رسانید. Stellar Fox این گونه نیست و بعضی از آن ها رفتارهایی متفاوت [مثلا حرکت به بالا جای پایین] از خود نشان می دهند.

نهایت توانایی های توسعه دهنده با این بخش را هم می توانیم چالش های ترکیبی بنامیم؛ هنگامی که باید چندین خط با کارایی های گوناگون را بکشید تا پروتاگونیست بازی ضمن گرفتن تمام ستاره ها به هدفش برسد. Stellar Fox با نزدیک به صد مرحله مختلف و المان های جذابش از خوب های امسال بوده و افتخاراتی هم کسب نموده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم تجربه ساخته Rawple را از دست ندهید.

Stellar Fox

Stellar Fox

سازنده: Rawple قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی