ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دونالد ترامپ موبایل اندرویدی خود را با موبایلی امن تعویض کرد

در آخرین روز حضور باراک اوباما، رییس جمهور ایالات متحده در کاخ سفید، نشریه نیویورک تایمز گزارش کرده که دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب ایالات متحده موبایل اندرویدی خود را با دستگاهی امن تعویض کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

در آخرین روز حضور باراک اوباما، رییس جمهور ایالات متحده در کاخ سفید، نشریه نیویورک تایمز گزارش کرده که دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب ایالات متحده موبایل اندرویدی خود را با دستگاهی امن تعویض کرده است.

نیویورک تایمز می گوید موبایل پیشین (که سال گذشته مشخص شد یکی از کهکشانی های سامسونگ است) جای خود را به «دستگاهی امن و رمزگذاری شده که توسط سرویس مخفی آمریکا تایید شده و شماره آن تنها در دسترس چند نفر قرار گرفته» داده است.

وقتی اوباما در سال 2009، به عنوان رییس جمهور ایالات متحده شروع به کار کرد، حاضر به تعویض موبایل هوشمند بلک بری خود با گزینه ای امن اما قدیمی تر نشد. تیم امنیتی وی، اجازه حفظ بلک بری را به اوباما دادند؛ با این همه قابلیت های ارتباطی آن محدود شده بودند. او در نهایت، طی تابستان گذشته موبایل خود را به گزینه هوشمندتر و بهتر (احتمالاً آیفون) ارتقا داد؛ هرچند که از امکان تماس، نصب اپلیکیشن ها، عکس برداری و پخش موسیقی بی بهره بود.

به دلایل امنیتی و واضح، دسترسی به رییس جمهور ایالات متحده بسیار محدود است و ترس از هک دستگاه هوشمند وی، سبب می شود تا محدودیت های متعددی روی آنها اعمال گردد. اما حالا که اوباما دیگر در نقش مهم ترین شخصیت سیاسی جهان ظاهر نمی شود، شاید بتواند به موبایلی معمولی و بدون محدودیت های پیشین دسترسی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    چرا عوض کرد؟! اوباما که گلکسی اس 4 داشت

  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    اقا من خودم سامسونگیم و از اینایی که هی نوت۷ نوت۷ میکنن هم بدم میاد اینایی که دیگه سامبمب سامبمب میکنن که متنفرم ولی خدایی سامسونگ بیا خودت دستکاری کن و یه گوشی بیاز و بده دست این ترامپ اتیش بگیره باتریش منفجر بشه که این ترامپ به چیز بره و چیز شه و ما ایرانیارا نجات بده از دست این خر نر تازه بالغ شده تازه کلی هم میخندیم دوستان سامسونگی ببخشید که اینارا گفتم ولی واقعا باید یدونه موبایل دستکاری شده بدن دست ترامپ کلا به جیز بره خخخخخخ

  • خراب رفاقتم
    خراب رفاقتم | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    مبارکش باشه ما که بخیل نیستیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی