ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه آیپدهای جدید اپل احتمالاً تا نیمه دوم 2017 به تاخیر می افتد

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که منتظر عرضه آیپد جدید اپل در فصل بهار سال جاری میلادی بودید، احتمال دارد که محبور باشید مدت بیشتری را منتظر باقی بمانید. بنابر شایعات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که منتظر عرضه آیپد جدید اپل در فصل بهار سال جاری میلادی بودید، احتمال دارد که محبور باشید مدت بیشتری را منتظر باقی بمانید. بنابر شایعات منتشر شده از سوی تامین کنندگان اپل، سه تبلت مبتنی بر iOS که گفته می شد طی سه ماهه دوم سال 2017 از راه می رسند، احتمالاً تا پیش از نیمه دوم امسال راهی بازار نمی شوند.

در واقع، گفته می شود که حتی رونمایی از این تبلت ها نیز به نیمه دوم سال جاری میلادی موکول شده و اپل هنوز به برنامه ریزی جامعی در قبال دیوایس های جدیدش دست نیافته است.

بنابر گزارش ها، این کمپانی غول تکنولوژی برنامه دارد که آیپدی 9.7 اینچی با قیمت مناسب، مدلی 10.5 اینچی و مدلی 12.9 اینچی از آیپد پرو را طی سال جاری میلادی رونمایی و عرضه کند. اما تامین کنندگان می گویند که مدل 9.7 اینچی فعلی جایش را به مدلی 10.5 اینچی می دهد.

به تبع همین مسئله، احتمالاً مدل 9.7 اینچی، به محصولی میان رده برای بازار آموزشی تبدیل می شود. این تبلت از چیپست A9X اپل برای سوخت رسانی بهره می گیرد و قطعاتش توسط تامین کنندگان ثانویه اپل تولید می شود. از سوی دیگر، احتمالاً باید منتظر آیپد 10.5 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی به همراه چیپست A10X باشیم که توسط شرکای اصلی اپل تامین می گردد.

در نهایت گفتنی است که به گزارش این منابع، تولید انبوه مدل ابتدایی 9.7 اینچی طی سه ماهه جاری آغاز خواهد شد اما آیپد 10.5 اینچی و آپید پرو 12.9 اینچی طی سه ماهه دوم وارد فاز تولید انبوه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • خراب رفاقتم
    خراب رفاقتم | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    با اون قیمتی که این ایپدا دارن ادم ی لپ تاپ میگیره

مطالب پیشنهادی