ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه کتاب های الکترونیکی آپدیت Creators ویندوز 10 شروع به کار کرد

همانطور که پیش از این در خبرها افشا شده بود، مایکروسافت بالاخره در بیلد 15041 ویندوز اینسایدر، از محتویات جدید استور خود رونمایی کرده که در نهایت در آپدیت ماه آوریل Creators ویندوز 10 قرار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

همانطور که پیش از این در خبرها افشا شده بود، مایکروسافت بالاخره در بیلد 15041 ویندوز اینسایدر، از محتویات جدید استور خود رونمایی کرده که در نهایت در آپدیت ماه آوریل Creators ویندوز 10 قرار می گیرند. و همانطور که پیش تر می دانستیم، مایکروسافت استوری برای دوست داران کتاب های الکرونیکی راه اندازی کرده است.

پیش از هر چیز، این استور نام مشخصی ندارد که البته موضوع چندان عجیبی تلقی نمی شود؛ چرا که مایکروسافت هیچوقت نام مشخصی برای بخش ویدیو، اپلیکیشن و موزیک استور خود نیز در نظر نگرفته است. درست مثل سایر محتویات دیجیتالی پیشین، کتاب های الکترونیکی را می توان به راحتی از استور خریداری کرد و روی پی سی ها و موبایل های مبتنی بر ویندوز 10 به آنها دسترسی داشت.

برخلاف اپلیکیشن های TV & Movies و Groove Music که به پخش ویدیو و موزیک اختصاص یافته اند، مایکروسافت اپلیکیشن خاصی برای مصالعه کتاب های الکترونیکی توسعه نداده است. در عوض، کاربران به مرورگر مایکروسافت اج هدایت می شوند و می توانند کتاب های الکترونیکی خود را از طریق این مرورگر مطالعه نمایند.

علاوه بر این، هاب جدیدی برای کتاب ها به این مرورگر اضافه شده که تمام محصولات خریداری شده از استور را به صورت یکجا نمایش می دهد. اگرچه هنوز خبری از قابلیت ورق زدن صفحات وجود ندارد، کاربران می توانند فونت ها، اندازه متون و تم رنگی مناسب برای چشم هایشان را شخصی سازی کنند. ضمناً دستیار صوتی کورتانا هم بلا استفاده نخواهد ماند و در جستجو میان کتاب ها به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • opda511
    opda511 | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    بیلد ۱۵۰۱۴ نه ۱۵۰۴۱ لطفا اصلاح بفرمایید

  • FATAHI123
    FATAHI123 | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    تکنولوژی هست دیگه? ?

مطالب پیشنهادی