ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Image Magic؛ رباتی قدرتمند برای ویرایش تصاویر

مدتی می شود که ویرایش تصاویر ثبت شده و افزودن افکت های مختلف به آن میان اقشار مختلف علی الخصوص کاربران شبکه های اجتماعی به امر رایجی تبدیل شده است. هدف ویرایش تصاویر معمولاً حذف ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

مدتی می شود که ویرایش تصاویر ثبت شده و افزودن افکت های مختلف به آن میان اقشار مختلف علی الخصوص کاربران شبکه های اجتماعی به امر رایجی تبدیل شده است. هدف ویرایش تصاویر معمولاً حذف و پوشاندن بخش های زائد و همچنین بزرگ نمائی سوژه ی اصلی بوده که انجام آن به نصب اپلیکیشنهای مختلف نیاز دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات imgmagicbot@ را برایتان معرفی کنیم؛ imgmagicbot رباتی است که می توانید از طریق آن به سادگی به ویرایش تصاویر خود بپردازید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی imgmagicbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. پس از آن باید زبان مورد نظر خود را برای ادامه ی کار انتخاب نمایید. متأسفانه ربات ایمیج مجیک از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و باید از میان زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی و... یکی را به دلخواه  انتخاب کنید.

با طی مراحل بالا ایمیج مجیک از شما می خواهد تا تصویری را برایش ارسال کنید. قادر هستید این کار را از طریق گالری دیوایس هوشمند خود انجام دهید و یا با استفاده از دستور pic@ تصویری را جستجو کرده و برای ربات مذکور بفرستید. توسط ایمیج مجیک که یکی از بهترین ربات های ویرایش تصاویر در تلگرام به شمار می رود، می توانید به 3 روش به تصاویر خود شکل تازه ای ببخشید.

اولین مورد مربوط به افکت های متنوع و جذاب می شود. این ربات در مجموع 20 افکت زیبا و چشم نواز را در اختیار شما می گذارد که می توانید به دلخواه یکی را انتخاب و روی تصویر خود اعمال کنید. مورد بعد نیز مربوط به تغییر جنس تصویر می شود. از این ها گذشته یکی از جذاب ترین بخش های ربات ایمیج مجیک، افزودن متن به تصویر است.

ابتدا از میان بیش از 150 فونتی که ربات مذکور از آن ها پشتیبانی می کند یکی را انتخاب کرده، رنگ متن را به دلخواه تغییر دهید و محل قرار گیری آن را نیز مشخص کنید. سپس متن خود را بنویسید و برای ربات ارسال کنید. تغییرات انجام شده در کسری از ثانیه روی تصویر مورد نظرتان اعمال خواهد شد.

اگر از تغییرات صورت گرفته راضی نبودید یک بار دیگر مراحل را پشت سر بگذارید تا به نتیجه ی دلخواه برسید. پس از پایان کار نیز ضمن ذخیره ی تصاویر قادر هستید با استفاده از گزینه ای که در اختیارتان قرار داده شده است، آن ها را برای دوستانتان ارسال نمایید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رامین چوبینه
    رامین چوبینه | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    اگه ممکنه یه ربات هم برای ویرایش ویدیو معرفی کنین

  • FATAHI123
    FATAHI123 | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    واووووو? ?

    عجب رباتیه لامصب?

مطالب پیشنهادی