ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Huawei P1 هوآوی
تکنولوژی

انتشار تصاویری از هوآوی P10 و تقویت احتمال بهره مندی آن از دوربین دوگانه [به روز رسانی]

طبق شنیده ها احتمال آن می رود که موبایل جدید P10 شرکت هوآوی در خلال کنفرانس جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی شود. حال در فاصله چند هفته مانده به این رویداد تصویری از نمای ظاهری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۸

طبق شنیده ها احتمال آن می رود که موبایل جدید P10 شرکت هوآوی در خلال کنفرانس جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی شود. حال در فاصله چند هفته مانده به این رویداد تصویری از نمای ظاهری و شاسی محصول فوق در فضای مجازی منتشر شده که احتمال بهره مندی آن از دوربین اصلی دوگانه را تقویت می کند.

گرچه تصویر منتشر شده از شاسی این محصول چندان واضح نیست، اما می توان جایگاه قرارگیری ماژول دوربین را در آن تشخیص داد. از روی همین تصویر می توان حدس زد که هوآوی قصد دارد امسال نیز به مانند محصول سال قبل (P9) از ماژول دوگانه برای دوربین اصلی موبایل خود استفاده نماید.

در ماژول دوگانه دوربین P9، یک لنز مسئول ثبت تصویر به صورت رنگی و دیگری به صورت سیاه سفید است. سپس برای دستیابی به بهترین کیفیت، این دو تصویر توسط نرم افزار با یکدیگر ترکیب می شوند.

در مورد دوربین دوگانه P10 اما دو دیدگاه وجود دارد. اول این که این ماژول ساختاری مشابهی با دوربین اصلی پرچمدار سال قبل هوآوی خواهد داشت. دیدگاه دوم اما معتقد است که سومین موبایل ساز بزرگ دنیا از تکنولوژی مشابه با دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس اپل در فبلت تازه خود بهره خواهد برد. انتظار می رود که ماژول مذکور باز هم با همکاری کمپانی آلمانی لایکا به تولید برسد.

تصویر دیگر منتسب به نمای ظاهری P10 است. همان طور که پیش تر هم شنیده شده بود، هوآوی می خواهد موبایل هوشمند تازه خود را با دکمه فیزیکی هوم معرفی نماید. ضمن این که به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت از بدنه پشتی به زیر دکمه هوم منتقل می شود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری منتسب به پرچمدار ۲۰۱۷ هوآوی می توان به بهره مندی از نمایشگر ۵.۵ اینچی با کمی خمیدگی در کناره ها، پردازنده جدید هشت هسته ای «Kirin 960»، شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

برای دریافت صحت تمامی این اخبار می بایست تا آغاز رویداد MWC 2017 و مراسم اختصاص هوآوی منتظر ماند.

به روز رسانی

امروز دو تصویر جدید از رنگ سفید موبایل هوآوی P10 منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    چرا همه گوشی ها میخوان اس 6 اج سامسونگ بشن ؟ الان سامسونگ بیخیال دکمه جلویی شده واسه زیبایی و یک پارچگی جلو ، زمان های قدیم همه از اپل اسکی میرفتن ، الانم دارن از سامسونگ

  • فرزین
    فرزین | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    گند زده.

  • M i l a d
    M i l a d | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

  • BVB
    BVB | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    این خو انگار P9ـه! این طراحاشون توی دفترشون چیکار میکنن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی