هدست پلی استیشن وی آر و پشتیبانی از ویدیوهای 360 درجه یوتوب

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن هنوز قدم های نخست خود را در این بستر بی پایان بر می دارد، اما با این وجود به سادگی هر چه تمام تر هدست هایی مانند آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو را به لطف جامعه گیمر میلیونی اش در صنعت بازی های ویدیویی از سر راه برداشته است.

اما به نظر می رسد این روند به بازی و گیم محصور نخواهد بود و سونی قصد دارد از جهات مختلفی مانند مولتی مدیا و انواع رسانه های تصویری نیز رقبا را پشت سر بگذارد تا به نحوی با یکی از کامل ترین پلتفرم های واقعیت مجازی دنیا طرف باشیم.

در همین راستا ژاپنی ها در جدیدترین قدم خود سرویس ویدیوهای 360 درجه یوتوب را به پلی استیشن وی آر اضافه کرده اند؛ بنابراین از این پس می توان تمام محتوای بی شمار و در حال رشد آن را روی کنسول نسل هشتمی سونی هم در اختیار داشت.

گفتنی است پیش از این نمونه های آزمایشی از این سرویس در اختیار کاربران هدست واقعیت مجازی پلی استیشن قرار گرفته بود، اما گفته می شد که کیفیت ارائه آن چندان مطلوب نیست.

اما در هر صورت به احتمال زیاد گوگل و سونی تدابیری برای رفع و رجوع مشکلات پیشین و ارائه بی نقص و عیب آن در نظر گرفته اند و نسخه نهایی آن از هم اکنون قابل دانلود روی پلتفرم پلی استیشن وی آر است.

مطالب مرتبط

سونی تا به حال موفق به فروش 800 هزار واحد پلی استیشن 4 در ژاپن شده است

هفته گذشته، پلی استیشن 4، چهلمین هفته حضور خود در بازار ژاپن را سپری کرد در حالی که طی این مدت، بیش از 800 هزار ژاپنی مایل به خرید این کنسول بوده اند. به نظر رقم خوبی است اما پلی استیشن 4 نسل هشتم را با آمار عجیب و غریبی شروع کرد و انتظارات بیشتری... ادامه مطلب

بازی Uncharted 4: A Thief's End در کنفرانس سونی معرفی شد

هنوز کنفرانس سونی به پایان نرسیده بود که از آخرین ساخته استودیو ناتی داگ رسما پرده برداری شد؛ Uncharted 4: A Thief's End نام چهارمین بازی از سری Uncharted است که البته با توجه به شواهدی که از تریلر نمایش داده شده و نام بازی مشخص است، احتمالا آخرین آنچارتدی لقب بگیرد که تیم ناتی داگ بر روی... ادامه مطلب

آیا چین می تواند از قطب های صنعت بازی سازی باشد؟

بعد از شنیدن کلمه «چین»، ناخودآگاه دو ایده به ذهنتان خطور می کند: یا کشور چین، یا جنس ظروف غذاخوریتان! به سبب تجارت قدرتمند کشور چین در تولید و توزیع ظروف سرامیکی در حوالی قرن 16 میلادی، بسیاری از کشورها این اجناس شکستنی را چینی نامیدند. کشور چین اقتصاد و صنعت قدرتمندی دارد و صد البته در تولید ظروف چینی... ادامه مطلب

آمار ماه جولای NPD؛ اکس باکس وان پس از مدت ها توانست پلی استیشن 4 را شکست دهد

شاید حدود سه سال از عرضه کنسول های نسل هشتم بگذرد ولی ماه هایی که ردموندی ها توانسته اند عملکرد بهتری نسبت به رقیب دیرینه خود در آمریکای شمالی داشته باشند به تعداد انگشت های دو دست هم نمی رسد. با این وجود حضور Xbox One S می توانست به داستان کلیشه ای رقابت اکس... ادامه مطلب

سونی به عرضه بازی هایی با فریم ریت کمتر از 60 روی هدست پلی استیشن رضایت نمی دهد

کریس نوردن، مهندس ارشد بخش سرگرمی های کامپیوتری سونی طی کنفرانس PlayStation VR در همایش GDC امسال، درباره اهمیت فریم ریت در حوزه واقعیت مجازی و نیز سیاست های سونی در قبال این موضوع، صحبت کرده است. به گفته وی، فریم ریت در واقعیت مجازی اهمیت زیادی داشته و هیچ توسعه دهنده ای حق ندارد... ادامه مطلب

تفاوت میان دو نسل؛ مقایسه گرافیک نسخه اولیه و ریمستر Crash Bandicoot [تماشا کنید]

کِرَش (یا همان کراش) بندیکوت را به یاد دارید؟ دورانی که پلی استیشن تازه به بازار آمده بود هر کسی حداقل یکی-دو بازی مرتبط با این شخصیت دوست داشتنی را در مجموعه عناوین خود داشت. پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 آمدند و رفتند اما خبری از کراش نبود تا اینکه سونی بالاخره امسال... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود