ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام شرایط فروش ویژه نیسان ایکس تریل با 100 میلیون تومان وام بدون بهره

از رونمایی رسمی شاسی بلند سایز متوسط نیسان ایکس تریل در بازار کشورمان چند هفته ای می گذرد و حالا شرکت جهان نوین آریا به عنوان نمایندگی نیسان در ایران، شرایط فروش ویژه ای را ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

از رونمایی رسمی شاسی بلند سایز متوسط نیسان ایکس تریل در بازار کشورمان چند هفته ای می گذرد و حالا شرکت جهان نوین آریا به عنوان نمایندگی نیسان در ایران، شرایط فروش ویژه ای را برای تسهیل خرید این شاسی بلند 248 میلیون تومان در نظر گرفته است.

با توجه به در نظر گرفتن وام 100 میلیونی بدون بهره، خرید اکستریل با پیش پرداخت 80 میلیون تومان و پرداخت 68 میلیون تومان در زمان تحویل خودرو (30 روز کاری پس از ثبت نام) امکان پذیر است.

مهلت بازپرداخت وام 100 میلیونی نیز ظرف 10 ماه در نظر گرفته شده است و برای مشتریان علاقه مند به خرید نقدی نیز مشوق ویژه ای شامل بیمه بدنه و 3 سال (80 هزار کیلومتر) خدمات و سرویس های دوره ای رایگان در نظر گرفته شده است.

این خدمات شامل رایگان شامل اجرت تمامی سرویس‌های ادواری تا ۸۰ هزار کیلومتر، تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوای موتور و فیلتر هوای اتاق خواهد بود.

برای مطالعه روی تصویر کلیک فرمایید.

نیسان ایکس تریل به پیشرانه ای 2.5 لیتری با قدرت 171 اسب بخار مجهز است و انتقال قدرت این موتور به سیستم چهار چرخ متحرک دائمی (AWD) از طریق یک گیربکس CVT (ضریب متغییر پیوسته) انجام می شود.

از جمله امکانات شاخص نیسان ایکس تریل می توان به کروز کنترل، رادارهای نقطه کور و هشدار خروج از خط، سیستم استارت استاپ برای کاهش مصرف سوخت در زمان توقف های کوتاه مدت، دوربین های 360 درجه، سیستم چهارچرخ متحرک دائمی نیسان 4X4 و مجموعه بسیار کاملی از امکانات و تجهیزات ایمنی، از کیسه های هوای پرده ای تا سیستم های کمک رانندگی اشاره کرد.

در زمان رانندگی خارج از جاده ای و یا در ترافیک شهر ها، سیستم جلوگیری از حرکت رو به عقب خودرو (در مسیر های سربالایی) می تواند بسیار سودمند باشد و استرس راننده در مورد حرکت رو به عقب خودرو و احتمال برخورد به خودروهای پشت سر را کاملا از بین ببرد. این تکنولوژی با نام های متفاوتی توسط خودروسازان مختلف معرفی شده است اما در مورد ایکس تریل علاوه بر این سیستم شاهد مجموعه کنترل سرعت در سرازیری هستیم که عملکرد موثری در رانندگی آفرود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • 123456
    123456 | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    روا مدل 85 بهترین ماشین هستش من هشت و نیم میلیون تومان خریده ام.

  • keivan
    keivan | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    ماشین خوبه ولی نه برای ۲۴۸ میلیون.
    اصلا حرف اینا درست ماشین شاسی بلند برای قشر متوسط و به بالا هست و چون ما تو کشوری کم....تی زندگی میکنیم(فکر دیگه نکنید منظورم کمپوتی و شیرین بود) باید در ظاهر و برای خوشحالی عوام پولدارا برای کمک به فقرا وضعفا بیشتر هزینه بدن.
    دیگه ساندرو که مال فقیر فقراست اون چرا ۵۰-۶۰تومنه؟

  • keivan
    keivan | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    ۱۰۰ تومن وام ۴ ساله بدون بهره در کنار ۴۰ درصد تخفیف بمناسبت ورود امام خمینی به کشور در ۱۲ بهمن ۵۷ میتونه پیشنهاد وسوسه بر انگیزی باشه

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    کاش خودرو های صد تومنی و زیر صد تومنم بدون سود میبود قسط هاش....

    • مجید
      مجید | ۲ بهمن ۱۳۹۵

      پارسال همین موقع ها برلیانس ثبت نام کردم (با ۱۶ میلیون)، اول اردیبهشت هم تحویل گرفتم. ۲۰ میلیون وام یکساله بدون سود داشت

مطالب پیشنهادی