ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به مناسبت تولد 70 سالگی ال جی؛ پیشرفت و نوآوری در دستور کار

ال جی در سال 1947 کار خودش را به عنوان یک تولیدی کوچک پلاستیک آغاز کرد؛ اما حالا بعد از گذشت 70 سال به دومین کمپانی تکنولوژیک برتر کشور کره جنوبی تبدیل شده و در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

ال جی در سال 1947 کار خودش را به عنوان یک تولیدی کوچک پلاستیک آغاز کرد؛ اما حالا بعد از گذشت 70 سال به دومین کمپانی تکنولوژیک برتر کشور کره جنوبی تبدیل شده و در سطح جهان نام و اعتبار مناسبی دست و پا کرده است.

اما همانطور که می دانید ال جی هم مانند رقیب هموطنش سامسونگ سال چندان خوبی را نگذرانده است و برخلاف پیش بینی ها موبایل پرچمدار و ماژولار G5 هرگز نتوانست مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد.

در همین راستا «کو بون مو» یکی از مدیران ال جی به مناسب تولد 70 سالگی کمپانی در گفتگویی اعلام کرده ارتقای کلی تجارت و یافتن راه حل هایی بهینه برای پیشرفت و درآمدزایی بهتر در اولویت نخست رویکردهای سال 2017 میلادی قرار دارد.

در این بین موبایل V20 به عنوان دومین پرچمدار ال جی به لطف فقدان حضور فبلت قدرتمندی مانند گلکسی نوت 7 توانست پیش زمینه حرکت رو به جلوی تجارت موبایل ال جی را فراهم سازد.

اما با این وجود «بون مو» معتقد است پیشرفت و توسعه به ساخت موبایل های مناسب و بدون نقص خلاصه نمی شود و ال جی به تمرکز بیشتر روی خلاقیت، نوآوری و حضور مداوم در ابعاد مختلفی از دنیای تجارت جهانی نیاز دارد.

یقیناً این رویکرد را می توان به فعالیت های ال جی در زمینه تولید تجهیزات و امکانات هوشمند برای اتومبیل های جنرال موتورز، توسعه پنل های نمایشگر برای تلویزیون و موبایل های مختلف، ساخت چیپست، باتری، لوازم خانگی و سرمایه گذاری گسترده در صنعت مخابرات بسط داد.

بدون تردید همراهی و استقرار مداوم در صنعت تکنولوژی امروز برای شرکتی که در طول سالیان دراز از یک کارگاه تولیدی پلاستیک به قطب تجارت فناوری کره جنوبی تبدیل شده کار دشواری نخواهد بود، اما به شرطی که مدیران توانایی لازم برای مواجهه با چالش ها و رقابت جویی ها را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • marziyeh1764
    marziyeh1764 | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    سری گوشی های LG طراحی زیبایی دارن
    هیچ تلفنی مثل اونا نیس

  • farcry
    farcry | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    دم lg گرم با گوشی خوشگل lg v20 ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی