ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گلکسی S8 پلاس؛ دکمه اختصاصی دستیار بیکسبی و دوربین دوگانه

تاکنون رندرهای زیادی را از سامسونگ گلکسی S8 مشاهده کرده ایم اما تنها رندری که از گلکسی S8 پلاس منتشر شده نیز نتوانسته است تصویری از نمای پشتی تلفن همراه را به نمایش گذارد. اما ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

تاکنون رندرهای زیادی را از سامسونگ گلکسی S8 مشاهده کرده ایم اما تنها رندری که از گلکسی S8 پلاس منتشر شده نیز نتوانسته است تصویری از نمای پشتی تلفن همراه را به نمایش گذارد. اما هم اکنون عکس هایی از نمای پشت و جانبی موبایل مذکور انتشار یافته که می تواند حاوی اطلاعات جدیدی باشد.

رندرهای مورد بحث که از قاب محافظ گلکسی S8 پلاس و توسط فروشگاه خرده فروشی لوازم جانبی «موبایل فان» به بیرون درز یافته می تواند شایعات پیشین در رابطه با بهره گیری آن از ماژول دوربین دوگانه را تقویت کند. بر اساس این تصاویر محفظه دوربین نسبت به نسخه ساده گلکسی S8 به طرز مشکوکی عریض تر بوده که می تواند حاکی از بکارگیری دوربین دوگانه باشد.

از طرف دیگر نمای جانبی قاب محافظ نیز اطلاعات دیگری را در اختیارمان قرار می دهد. طبق تصاویر منتشر شده پیشین از نمای جلویی قاب مذکور، این گونه برداشت می شد که دکمه پاور به سمت چپ دستگاه منتقل شده اما تصاویر جدید نشان دهنده قرار داشتن دکمه پاور در جای همیشگی اسمارت فون های سامسونگ و در سمت راست است. بنابراین ممکن است که دکمه موجود در سمت چپ متعلق به دستیار صوتی هوشمند بیکسبی باشد.

اگر به نمای پایینی تصاویر منتشر شده از قاب نگاه کنیم، درگاه USB را مشاهده می کنیم که به اندازه کافی عریض است تا نشان دهنده بهره گیری از USB-C در گلکسی S8 پلاس باشد. همچنین می توان به حضور جک صدای 3.5 میلی متری در پایین دستگاه نیز اشاره کرد.

علاوه بر آن با توجه به تصویری که نمای بالایی قاب مذکور را به نمایش گذاشته است، هیچ سوراخی برای اسپیکر وجود ندارد که احتمال وجود بلندگوی جداگانه در بالای گلکسی S8 پلاس برای داشتن صدای استریو را تضعیف می کند. هر چند که ممکن است مانند آیفون 7 پلاس از اسپیکر مکالمه برای این منظور استفاده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • BVB
    BVB | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    اسم سخت تر واسه تلفظ پیدا میشه اصن؟

  • saeed
    saeed | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    رندر از گارد گوشیه یا خودش؟

  • Rivekan
    Rivekan | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    اون سه نقطه ای که بالای گوشی با فلش مشخص شده برای چیه؟
    اون دکمه پایین دکمه های صدا هم ممکنه برای بی‌صدا کردن دستگاه باشه مثل بلک‌بری یا آیفون!

  • sampple
    sampple | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    دستیار صوتیش حتما باید خیلی پیشرفته و کاربردی باشه که دکمه مستقل براش در نظر گرفتن

مطالب پیشنهادی