ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی شورولت کوروت 800 اسب بخاری؛ پادشاه جدید یانکی ها

شورولت کورت 800 اسب بخاری یکنو، قبلا در گردهمایی در مقر صنایع کلاسیک واقع در جنوب کالیفرنیا برای گروه کوچک رسانه ای رونمایی شده بود. این مقر خوراک پیدا کردن قطعات یدکی خودروهای شورلت و ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

شورولت کورت 800 اسب بخاری یکنو، قبلا در گردهمایی در مقر صنایع کلاسیک واقع در جنوب کالیفرنیا برای گروه کوچک رسانه ای رونمایی شده بود. این مقر خوراک پیدا کردن قطعات یدکی خودروهای شورلت و موپار است.

طبق اطلاعات منتشر شده از مرکز تخصصی مهندسی خودرو (SVE) در نیو جرسی که توسط تام ریور ساخته شده و تحت لیسانس نام معروف ینکو کار می کند، این خودرو زندگی خود را به عنوان یک کوروت اسپرت معمولی شروع می کند.

SVE ظرفیت موتور LT1 هشت سیلندر کوروت را با استفاده کردن تعدادی از قطعات از 6.2 لیتر به 6.8 لیتر ( یا به عبارتی 614 اینچ مکعب) افزایش می دهد. مدل SVE میل لنگ فولادی و پیستون آلومینیومی و سر سیلندرهای CNC صیقل داده شده دارد.

مهمتر از همه، سوپرشارژر دو روتوری 2.9 لیتری است که از همان سیستم موتور 8 سیلندری LT4 که در کوروت Z06 بود تغذیه می کند. در کل، مجموعه ارائه شده توسط SVE برای 800 اسب بخار و گشتاور 750 پوند/فوت خوب است و می توان از آن در هر دو مدل دنده Grand Sport شورولت استفاده کرد؛ هم 7 سرعته دستی و هم 8 سرعته اتوماتیک.

گذشته از موتور، به نظر می رسد باقی تغییرات ینکو، صرفا برای زیبایی است. آرم ینکو را در بیرون و داخل خودرو و حتی در کالیپر ترمز زده اند، تا همه متوجه شوند که مال ینکو است.

SVE می خواهد فروش عمومی این پیکیج ارتقا؛ فنی کوروت را در حراج 2017 Barrett-Jackson Scottsdale آغاز کند. قیمت مجموعه موتور 800 اسب بخاری در حدود 46000 دلار یعنی بیشتر از خود Grand Sport در نظر گرفته شده است.

البته با این مبلغ می توان یک کوپه یا کانورتیبل خرید، اما تفاوت اینجاست که از این مجموعه ینکو تنها 50 دستگاه ساخته خواهد شد و از این رو بعید نیست که در آینده این کوروت به خودرویی کلکسیونی مبدل شود.

با این حال اگر ساکن کالیفرنیا باشید، شانس داشتن این شورولت کوروت را نخواهید داشت چرا که ینکو از قوانین مربوط به آلودگی هوا در این ایالت تبعیت نمی کند و در حقیقت SVE تمایلی به هزینه برای گرفتن مجوز CARB برای فروش تعداد اندکی محصول تیونینگ شده ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • فرید
    فرید | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    دیجی کالا آورده؟

  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    تف ، تنها ماشینایی که بهشون علاقه دارم این سبکه که ( آمریکایی ) اونم ورودش به کشور ممنوعه

  • سعید
    سعید | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    منم میخوام از اینا???
    خدایی خیلی جنبه میخواد پشت این بشینی لایی نکشی

  • بهنام
    بهنام | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    ۶۱۴ اینچ مکعب که میشه ۱۰.۱ لیتر چجوری حساب کردید شده ۶.۸؟!

مطالب پیشنهادی