ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فضای کاری آمازون لطیف تر می شود؛ آموزش دوباره برای نیروهای در آستانه اخراج

آمازون برنامه آموزشی و پرورشی جدیدی برای کمک به نیروهایی که عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهند تدارک دیده و آن را از امروز در جریان مرحله جدیدی از پروژه ارتقای بهره وری کمپانی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

آمازون برنامه آموزشی و پرورشی جدیدی برای کمک به نیروهایی که عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهند تدارک دیده و آن را از امروز در جریان مرحله جدیدی از پروژه ارتقای بهره وری کمپانی راه اندازی کرده است.

این برنامه جدید که Pivot نام دارد& کارمندان مورد نظر را با متخصصین باتجربه ای به اسم «سفیران حرفه شغلی» همراه می کند تا در بازه زمانی مشخصی تحت هدایت و راهنمایی قرار بگیرند.

Pivot در واقع برنامه ای است که سه گزینه مختلف را در اختیار کارمند قرار می دهد: اول اینکه عملکردش را ارتقا ببخشد؛ دوم داوطلبانه با آمازون تسویه حساب کرده و شرکت را ترک نماید و سوم اینکه وارد برنامه رشد بهره وری شود.

در جریان حضور یک کارمند در برنامه، مجموعه ای از راهنمایی ها و پشتیبانی ها از سوی سفیران در اختیار او قرار داده می شود تا به نحوی اهداف بلند مدت آمازون و اتکا بر نیروی کار ثابت و پر بازده لطمه ای نبیند.

هرچند با همه این تفاسیر گاهی اوقات گزارش هایی شنیده می شود که برخی از کارمندان این شرکت پروژه مذکور را به عنوان «آخرین فرصت» برای کسانی که در شرف اخراج قرار دارند تعبیر می نمایند.

اگر به خاطر داشته باشید در سال 2015 مقاله ای از سوی نیویورک تایمز بر علیه آمازون و جف بزوس منتشر شد که از فضای کاری پر فشار و پر استرس این کمپانی حکایت داشت؛ هرچند که کاملاً از سوی مدیران غول خرده فروشی جهان تکذیب گشت.

اما در مجموع می توان گفت این برنامه نکته مثبتی در روند حمایت بیشتر از کارمندان حاضر در آمازون است و می تواند از تکرار حوادث تلخی که اخیراً گریبان بعضی از نیروها را گرفت جلوگیری نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی