ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در پی دریافت خسارت 429 میلیون دلاری از تامین کنندگان LCD است

اگرچه منبع اصلی درآمدزایی کمپانی سامسونگ تلویزیون و انواع نمایشگرهای LCD نیست، اما می دانیم که این شرکت از سال 2006 به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در سراسر دنیا شناخته می شود و بدون شک ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

اگرچه منبع اصلی درآمدزایی کمپانی سامسونگ تلویزیون و انواع نمایشگرهای LCD نیست، اما می دانیم که این شرکت از سال 2006 به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در سراسر دنیا شناخته می شود و بدون شک این شاخه تاثیر بسزایی در سوددهی کره ای ها دارد.

اما یقیناً چنین مسئله ای با دشواری های خاص خودش همراه است و به نظر می رسد پای سامسونگ به دعوای قانونی دیگری باز شده است؛ البته با این تفاوت که این بار خود اهالی این شرکت طلبکار هستند.

به گزارش رویترز، سامسونگ الکترونیکس مدعی است به موجب قطع تامین قطعات مورد نیاز برای تولید نمایشگرهای LCD از سوی سه شرکت که «Kuroda Electric» در راس آنها قرار دارد، متحمل حدود 429 میلیون دلار ضرر شده است.

به این سبب کره ای ها شکواییه خود را تسلیم اتاق بازرگانی بین المللی واقع در شهر نیویورک آمریکا کرده اند و خواستار دریافت مبلغ فوق به عنوان خسارت عدم همکاری تامین کنندگانی که قراردادشان را زیر پا گذاشته اند هستند.

گفتنی است دسامبر سال گذشته کمپانی های شارپ و فاکسکان نیز بنا به دلایلی تامین قطعات نمایشگر برای سامسونگ را متوقف کردند.

اما در این حین گفته می شود سامسونگ برای جبران این مسئله و عقب نماندن از فرآیند توسعه تلویزیون ها و نمایشگرهایش دست به دامان این دو کمپانی شده و حتی حاضر است با رقیب دیرینه اش یعنی ال جی همکاری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی