ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می ۸
تکنولوژی

احتمال عرضه شیائومی Mi 6 در اواخر اسفند ماه

انتشار شایعات مختلف در مورد نسل جدید تلفن های هوشمند شرکت شیائومی همچنان ادامه دارد و جدیدترین آن ها به عرضه Mi 6 در میانه ماه مارس (دهه پایانی اسفند) اشاره می کنند. همچنین بر اساس ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

انتشار شایعات مختلف در مورد نسل جدید تلفن های هوشمند شرکت شیائومی همچنان ادامه دارد و جدیدترین آن ها به عرضه Mi 6 در میانه ماه مارس (دهه پایانی اسفند) اشاره می کنند. همچنین بر اساس شایعات اخیر احتمال می رود که چینی ها تولید آزمایشی جدید ترین پرچمدارشان را در پایان ماه جاری آغاز کنند.

کمی قبل تر نیز شایعات منتشر شده در ارتباط با Mi 6 بر این موضوع دلالت داشتند که شیائومی قصد دارد این محصول را در دو مدل مختلف که تفاوت اصلیشان در نوع پردازنده خواهد بود، عرضه کند. گفته می شد قرار است از چیپست جدید کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۳۵ در موبایل مورد بحث استفاده شود که همین موضوع سبب می گردد تا پرچمدار بعدی شیائومی، نخستین موبایل چینی مجهز به این چیپست باشد.

حال حدس و گمان هایی هم در مورد سخت افزار نسخه دوم Mi 6 شنیده می شود که با استناد بر آن ها می توان انتظار داشت که شیائومی در مدل دیگر پرچمدار خود از چیپست مدیاتک Helio X30 استفاده کرده باشد. البته تفاوت این دو مدل به تفاوت در پردازنده شان ختم نمی شود و نسخه های مختلف دارای مقدار حافظه رم و حافظه داخلی متفاوتی هستند.

به عنوان مثال، احتمال می رود که مدل اسنپدراگون Mi 6 با دو ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شوند که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به ۴ گیگابایت رم و دیگر به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است. همچنین پیش بینی می شود که نسخه مدیاتک Mi 6 دارای ۴ گیگابات رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

در کنار مشخصات سخت افزاری، قیمت پرچمداران آینده شیائومی نیز فاش شده و احتمال می رود قیمت پایه Mi 6 از ۲۹۱ دلار شروع شود و مدل های قدرتمندتر آن ارزشی معادل با ۳۶۳ و ۴۳۶ دلار آمریکا داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • margbal
    margbal | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    وای مدل اسنپدراگون 835،.. 256 گیگ 450 دلار
    ??? فک کنم سودش 1 دلار باشه

  • مسعود
    مسعود | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    در خرید محصولاتش شک نکنید.

    • basebixof
      basebixof | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

      موافقم. من یه گوشی می 5 سرامیکی از http://xiaomi-fa.com خریدم خیلی عالیه جدا :)) عالیه شیائومی

      • ehsan adz
        ehsan adz | ۹ آبان ۱۳۹۶

        منم این گوشی رو از همینجا خریدم ولی با گارانتی https://mihamrah.com خیلی راضیم

مطالب پیشنهادی