ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادامه تحقیقات کمپانی «تکنولوژی های حمل و نقل هایپرلوپ» در فرانسه

در حال حاضر دو کمپانی به شکل جدی در حال کار روی ایده جالب ایلان ماسک هستند که در صورت موفقیت آمیز بودن، می تواند آینده سیستم حمل و نقل را متحول سازد. یکی از این دو ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

در حال حاضر دو کمپانی به شکل جدی در حال کار روی ایده جالب ایلان ماسک هستند که در صورت موفقیت آمیز بودن، می تواند آینده سیستم حمل و نقل را متحول سازد. یکی از این دو شرکت «(Hyperloop Transportation Technologies (HTT» است که هم اکنون کمی از رقیب خود عقب مانده و سعی دارد حضور خود در این حوزه را افزایش دهد.

اخیراً کمپانی مورد اشاره بیان کرده که برای تحقیقات خود ساختمانی 3000 متر مربعی در شهر تولوز فرانسه در اختیار خواهد داشت. آن طور که به نظر می رسد «تکنولوژی های حمل و نقل هایپرلوپ» مانند دیگر ساختمان های خود، مبلغی را برای تصاحب ملک مورد اشاره پرداخت نکرده است.

این شرکت در اظهار نظر خود بیان کرده که شهر تولوز تسهیلات مذکور را در اختیارشان گذاشته و علاوه بر آن زمینی نیز برای انجام آزمایشات در دسترس آنها قرار داده است. موقعیت جدید HTT در فرودگاه «Francazal» واقع شده که دولت محلی نام آن را به «پارک نوآوری» تغییر داده است.

گفتنی است به نظر می رسد که یک شکاف کاملاً مشخص بین دو بازیگر صنعت هایپرلوپ در حال وقوع است. کمپانی هایپرلوپ وان تمرکز خود را روی آمریکا، آسیا و امارات معطوف کرده در حالی که HTT در صدد است تا حضور خود را در شهرهای اروپایی پر رنگ تر کند.

همچنین خبرها اذعان داشته اند که «دیرک آلبورن»، مدیر عامل کمپانی HTT، توانسته است با بهره مندی از استعدادهای خود و بدون صرف هیچ هزینه ای، سرمایه های زیادی را برای شرکت به ارمغان آورد؛ سرمایه ای که طبق اظهارات پیشین آنها بالغ بر 100 میلیون دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی