ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فراتر از PS2؛ میزان فروش بازی های پلی استیشن 4 رکوردشکنی کرد

شاید بیشتر دعوای رقابتی کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 به آمار فروش خود دستگاه معطوف باشد، اما در این بین خبر می رسد که میزان تقاضای نرم افزاری دستاورد نسل هشتمی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

شاید بیشتر دعوای رقابتی کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 به آمار فروش خود دستگاه معطوف باشد، اما در این بین خبر می رسد که میزان تقاضای نرم افزاری دستاورد نسل هشتمی سونی رکوردشکنی کرده است.

در جریان نمایشگاه CES ماه گذشته بود که مدیران سونی از آمار فروش 53.4 میلیون واحدی کنسول پلی استیشن 4 سخن گفتند. اما حالا که نمایشگاه بازی تایپه در حال برگزاری است، «هیرویوکی اودا» اطلاعات جالب توجه دیگری را فاش ساخته است.

وی رسماً اعلام کرد میزان فروش بازی های ویدیویی کنسول پلی استیشن 4 از مرز 400 میلیون واحد عبور کرده و اگر بخواهیم به صورت دقیق تر ذکر کنیم، حرف از عدد 409.1 میلیون واحد به میان آمده.

این آمار یعنی به ازای هر پلی استیشن 4 حدود 7.5 بازی فروش رفته و اگر بازه زمانی مشابه یکی از پرفروشترین کنسول های تاریخ یعنی پلی استیشن 2 را در نظر بگیریم، درخواهیم یافت که در این مرحله رکوردشکنی رخ داده است.

هنگامی که PS2 خاطره انگیز به میزان فروش 50 میلیون دستگاه رسید، تنها 308 میلیون بازی فروخته بود، یعنی نسبت 6.2 بازی به ازای هر کنسول.

از طرفی تحلیلگران معتقدند این تناسب فروش دستگاه بازی محبوب و پرطرفدار Wii را هم از پیش رو برداشته و در حال حاضر پلی استیشن 4 بهترین آمار در تاریخ را در اختیار دارد.

تردیدی نیست که وقتی کنسولی از آمارهای شگفت انگیز PS2 و Wii عبور می کند، وظایفش را به نحو احسنت انجام داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hesam77
    Hesam77 | ۵ بهمن ۱۳۹۵

    فکر نمیکنم وظایفش رو به نحو احسنت انجام داده باشه.حداقل میتونست کنسول خیلی بهتری معرفی کنی به جای اون تستر.حتما سال دیگه یک طبقه اضلف میکنه، فکر کنم زده تو کار برج سازی.از لحاظ انحصاری از مایکروسافت جلوتر هست اما از لحاظ های دیگه مثل کنسول عقب

    • محمد
      محمد | ۶ بهمن ۱۳۹۵

      آنچه عیان است چه حاجت به بیان است
      لطفا اظهار نظر نَنُمای

    • thepjt
      thepjt | ۶ بهمن ۱۳۹۵

      پی اس فور نسخه اولیه به نظرم حرفه ای ترین و زیبا ترین طراحی صنعتی بین بسیاری از دستگاه ها داره ... به یک شیارافقی و عمودی ، به مینیمال ترین و زیبا ترین حالت یک عالمه سوراخ تهویه ، دکمه و چراغ رو کنار هم چیدن و یک ترکیب هنری تشکیل دادند ... هر کسی اندک سوادی در هنر یا معماری یا طراحی داشته باشه میتونه اوج هنری که در پی اس فور به کا رفته رو درک کنه ... البته در مورد نسخه های جدید مینی و پرو موافقم که دیگه شاهد یک شاهکار نیستیم ..گرد شدن لبه ها که جنبه کارایی داره ، جنبه زیبایی رو کمتر کرده .. احتمالا به خاطر این بوده که تیزی گوشه ها کسی رو اذیت نکنه و احیانا تو خونه بچه کوچولویی سمت تلویزیون رفت آسیبی نبینه .... و یا اینکه دو طبقه شدن به این خاطر بوده که به سوراخ های بیشتری برای گردش هوا و خنک کردن سخت افزار قوی احتیاج بوده ... اما اینکه چرا اون حرکت شیار نوار نوری رو و دکمه ها رو حذف کرد واقعه برام جای سواله ... و اصلا دوست ندارم این حرکت رو ... اون شیار به خصوص وقتی دستگاه رو در حالت عمودی قرار میدادی جلوه فوق العاده به دستگاه میداد ...

    • moein
      moein | ۶ بهمن ۱۳۹۵

      رو اکس باکس تعصب داری نظر نده
      اکس باکس اگه چیز بهتری نسبت به پی اس الان حداقل به نصف فروش پی اس رسیده بود

مطالب پیشنهادی