ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت کلیدی iOS 10.3: ایرپادهایم را پیدا کن

بدون شک بهره مندی از یک هدفون بی سیم و بند انگشتی مزایای بی شماری مانند سهولت استفاده و عدم دست و پاگیری کابل های بلند و ضخیم دارد؛ اما یقیناً نمی توان از معایب ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

بدون شک بهره مندی از یک هدفون بی سیم و بند انگشتی مزایای بی شماری مانند سهولت استفاده و عدم دست و پاگیری کابل های بلند و ضخیم دارد؛ اما یقیناً نمی توان از معایب آن نیز به سادگی عبور کرد و یکی از بزرگترین ترس های استفاده از آنها را نادیده گرفت.

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران که همزمان با معرفی ایرپادهای جذاب و هیجان انگیز اپل در جریان مراسم رونمایی از آیفون 7 شروع شد، امکان گم شدن آسان آنها است.

کوپرتینویی ها هم که به این مسئله اشراف کامل دارند، تدارکی دیده اند تا خیال مصرف کننده تا حد کمی از بابت پیدا کردن هدفون های گم شده راحت شود.

در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت، طی به روز رسانی بتای iOS 10.3 آیفون که ساعاتی پیش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، بخش جدیدی به نام «Find my Airpods» به اپلیکیشن نام آشنای «Find my iPhone» اضافه شده که صرفاً برای همین منظور طراحی گردیده است.

به کمک این نرم افزار کاربر می تواند روی نقشه ای مبتنی بر iCloud مکان جغرافیایی حضور ایرپادها را مشاهده نماید. اما تا چه محدوده ای؟ در واقع تا جایی که سیگنال های بلوتوث هدفون های بی سیم اپل پاسخگو باشد؛ به عبارت دیگر یعنی فاصله 5 الی 10 متری آنها.

بنابراین اگر کلاً ایده ای ندارید که ایرپادهایتان کجا افتاده، می بایست به نقاطی که پیش از این حضور داشتید رجوع کرده و منتظر برقراری ارتباط بلوتوثی با آنها بمانید.

شاید در نگاه نخست این سیستم کاربرد چندانی نداشته باشد، اما بدون تردید بهتر از در اختیار نداشتن هیچ گونه ابزاری برای یافتن ایرپادهای گم شده به نظر می رسد؛ شاید همین نرم افزار روزی به یافتن هزاران هدفون بی سیم کمک کند.

گفتنی است نسخه بتای سیستم عامل iOS 10.3 به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و تا مدتی بعد شاهد عرضه نسخه نهایی آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iMori
    iMori | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    من دیروز 10.2.1 رو نصب کردم و فعلا (تاکید میکنم فعلا 30 درصد خاموش نمیشه و امیدوارم بعد 2 باز که 30 درصد خاموش نشد درست شده باشه بازم دوستان کسی امتحان کرده نظرشو بگه ببینیم این باگ درست شده یا نه
    آیفون من 6s

مطالب پیشنهادی