ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«دسکتاپ اکسپرینس» تجربه ای مانند Continuum را به گلکسی S8 می آورد

امکان اتصال ماوس و کیبورد به تلفن های هوشمند یکی از عمده خواسته های کاربران در سال های اخیر بوده است؛ ایده ای جذاب که با همراهی یک مانیتور یا تلویزیون جانبی تجربه ای «پی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

امکان اتصال ماوس و کیبورد به تلفن های هوشمند یکی از عمده خواسته های کاربران در سال های اخیر بوده است؛ ایده ای جذاب که با همراهی یک مانیتور یا تلویزیون جانبی تجربه ای «پی سی مانند» را به ارمغان خواهد آورد.

شرکت های مختلفی تاکنون تلاش کرده اند این آرزو را به واقعیت بدل کنند، اما تا اینجای کار فقط مایکروسافت با معرفی قابلیت Continuum توانسته تا حد زیادی آن را تداعی نماید.

آبان ماه امسال بود که جمعی از تحلیلگران در گفتگویی اذعان کردند بازار موبایل در سال 2017 از Continuum ردموندی ها الگوبرداری خواهد کرد؛ و اینطور که به نظر می رسد سامسونگ اولین بازیگر این اتفاق خواهد بود.

کره ای ها برنامه های بسیار گسترده و ویژه ای برای پرچمدار بعدی شان یعنی گلکسی S8 تدارک دیده اند و همانطور که ساعاتی پیش گاردین گزارش داد، به نظر می رسد سامسونگ برنامه ای به اسم DeX در دست توسعه دارد.

«دسکتاپ اکسپرینس» علامت رسمی ثبت شده سامسونگ با شرح «نرم افزاری برای نمایش تصاویر موبایل روی مانیتورهای مختلف و با همراهی دیوایس های کنترل کننده محتوا» است که به احتمال زیاد در اختیار کاربران گلکسی S8 قرار خواهد گرفت.

به عبارت دیگر با کمک این برنامه کاربران سیستم عامل کاربردی اندروید نیز می توانند تلفن هوشمندشان را به شکل یک کامپیوتر رومیزی در آورده و Multi-Tasking را به مرحله جدیدی برساند.

گفتنی است موبایل گلکسی S8 سامسونگ احتمالاً میانه های فروردین ماه سال آینده معرفی و اوایل اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Seraj
    Seraj | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    ینی سامی هرچی قابلیت تو دنیاستو میخاد بزاره تو اس 8
    سامی جون به فکر ما چایخورام باش یه چایی ساز دپش بزار توش ??(جاست فان بی جنبه نباشین)

  • pioneer
    pioneer | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    مولتی تسکینگ تو محیط اندورید دقیقا چه مزیتی داره من نمی دونم. برنامه های اندروید به درد محیط دسکتاپ نمیخورن. این قابلیتی که سامی معرفی کرده، فقط یه مانور تبلیغاتیه.

    • Kashani
      Kashani | ۶ بهمن ۱۳۹۵

      اینکه بتونی دو تا اپلیکیشن رو همزمان استفاده کنی خیلی عالیه.. مزیتی که ویندوز داره و حالا کم کم به آندروید داره وارد میشه

    • lowren-zo azn
      lowren-zo azn | ۷ بهمن ۱۳۹۵

      مایکروسافت چند ساله این طرح رومطرح کرده و ساخته الان سامی هم شروع کرده کجاش میشه تبلیغاتی ... این به اصطلاح تبلیغاتی شما رو هم بقیه یاد بگیرن بد نیستا
      #ترول_نباشیم

مطالب پیشنهادی