ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور بلک بری مرکوری در MWC با انتشار یک تیزر تائید شد

به تازگی رئیس و مدیر کل TCL با انتشار توییت هایی خبر از حضور آخرین موبایل ساخته شده توسط بلک بری در نمایشگاه MWC داده است. استیو سیستیولی در توییت اخیر خود ضمن انتشار عکسی متحرک ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

به تازگی رئیس و مدیر کل TCL با انتشار توییت هایی خبر از حضور آخرین موبایل ساخته شده توسط بلک بری در نمایشگاه MWC داده است. استیو سیستیولی در توییت اخیر خود ضمن انتشار عکسی متحرک از بلک بری مرکوری، نوید نمایشی متفاوت از این تلفن هوشمند را در جریان برگزاری نمایشگاه MWC داده است.

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید حتما می دانید که مرکوری آخرین تلفن هوشمندی است که به دست بلک بری ساخته می شود. پس حضور این موبایل در نمیشگاه MWC خیلی هم عجیب و غیر منتظره هم به نظر نمی رسد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده درباره مرکوری، این تلفن هوشمند نمایشگری ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۶۲۰ دارد که در زیر آن کیبوردی فیزیکی تعبیه شده است. کیبورد فیزیکی مورد بحث باعث شده تا مرکوری ظاهری متفاوت نسب به دیگر پرچمداران موجود در بازار پیدا کند.

علاوه بر این، بلک بری، سخت افزار مرکوری را به اسنپدراگون ۶۲۵، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده و برای این موبایل دوربینی ۱۸ مکاپیکسلی در نظر گرفته است. همچنین طبق شایعات منتشر شده، احتمال می رود که بلک بری در آخرین تلفن هوشمند خود از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده باشد که می تواند برای دو روز مداوم شارژ نگه دارد.

با توجه به توییت های سیستیولی انتظار می رود که مرکوری دو روز قبل از بازگشایی نمایشگاه MWC در هفتم اسفند ماه به طور رسمی معرفی شود. با این حال هنوز اطلاعاتی مبنی بر قیمت و زمان عرضه موبایل مذکور در دسترس نیست و احتمالا بلک بری قصد دارد در جریان نمایشگاه MWC درباره آن ها صحبت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hajiseyf
    hajiseyf | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    بلک بری خاصه ❤❤

مطالب پیشنهادی