ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تندر 90 پلاس ایران خودرو معرفی شد؛ جراحی زیبایی روی زشت ترین محصول رنو

سال هاست که ایران خودرو می خواهد فیس لیفتی از تندر 90 را راهی بازار کند، سرانجام این آرمان رنگ واقعیت به خود گرفته است اما تندر 90 فیس لیفت در ادامه راه پژو 206 پلاس (پژو ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

سال هاست که ایران خودرو می خواهد فیس لیفتی از تندر 90 را راهی بازار کند، سرانجام این آرمان رنگ واقعیت به خود گرفته است اما تندر 90 فیس لیفت در ادامه راه پژو 206 پلاس (پژو 207) و دنا پلاس، تندر 90 پلاس نامگذاری شده است.

این پروژه همانطور که از اسمش پیدا است نسخه ارتقاء یافته از تندر 90 است که در واقع فیس لیفت چند سال پیش رنو (داچیا) برای داچیا لوگان (تندر 90) محسوب می شود.

تندر 90 پلاس (فیس لیفت رنو) در کنار تندر 90 فیس لیفت پارس خودرو (سمت چپ)

فارغ از تفاوت های ظاهری ارتقاء سطح تجهیزات تندر 90 پلاس مطرح بوده است که با توجه به سطح تجهیزات تندر 90، که مدل های 95 فول اپشن آن حتی از سنسور دنده عقب هم بی بهره بودند، لازم و ضروری به نظر می رسد.

داشبورد نمونه قدیمی (در حال تولید) تندر 90

 

داشبورد و تو دری مدل فیس لیفت تندر 90 (تندر 90 پلاس) که مشابه رنو ساندرو به نظر می رسد.

البته تندر 90 و تندر 90 پلاس جز دسته از خودرو هایی هستند که رضایت نسبی مشتریان خود را در ابعاد گوناگون فنی در سطح بین‌المللی جلب کرده اند و حداقل کیفیت فنی تندر 90 در مقایسه با سایر تولیدات نازل خودروسازان داخلی قابل قبول است.

ایران‌ خودرو نیز برای تداوم بخشیدن به رضایت مشتریان خود، با مشارکت و تایید رنو، هر دو نوع جعبه دنده دستی و اتوماتیک آن تولید خواهد کرد.

این مدل توسط خود ایران‌خودرو طراحی نشده است، بلکه طرحی است که توسط خود رنو در اخرین سری از تندر 90 استفاده شده بود.

تغییرات بیرون تندر 90 پلاس نسبت به تندر 90 معمولی عبارتند از: عوض شدن چراغ های جلو و عقب، تغییر طرح سپر های جلو و عقب  خودرو و هم رنگ شدن آنها با بدنه، بزرگتر شدن آیینه های جانبی و هم رنگ شدن آنها، عوض شدن درب صندوق عقب و اضافه شدن یک نوار کرومی به پایین آن، هم رنگ شدن زه ها و دستگیره ها با رنگ بدنه، مخفی شدن قلاب یدک کش سپر عقب، مه شکن جدید مخصوص عقب خودرو و همچنین اضافه شدن دو شب رنگ بر روی سپر عقب.

32f34me4802c9hq1jnh_crop_600x400

بیشتر تغییرات همرنگی قطعات آن با بدنه خودرو بوده است که ظاهری یک دست تر و زیباتری دارد.

در بخش تغییرات طراحی داخلی تندر 90 پلاس نیز تغییرات شامل موارد زیر می شود: تغییر رنگ تودوزی داشبورد از طوسی به مشکی، داشبورد و رودری های جدید، تیکه های دکوری کروم رنگ، فرمان جدید با آرم کروم رنگ شرکت رنو، روکش صندلی جدید، تکیه گاه سر برای صندلی های عقب است.

تجهیزات رفاهی و آپشن های تندر 90 پلاس نیز شامل ضبط با قابلیت هندزفری موبایل، شیفتر مخصوص کنترل ضبط و هندزفری موبایل در پشت فرمان می شود.

همچنین تاریخ پیش فروش تندر 90 پلاس از 11 بهمن لغایت 30 بهمن تعیین شده است و به نظر می رسد این مدل در حدود 1 الی 2 میلیون تومان گران قیمت تر از تندر 90 معمولی عرضه شود که طبق معمول از غیر منصفانه بودن قیمت گذاری خودروسازان داخلی حکایت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    الان این جراحی شده است !!!؟؟؟ چیکار کردن مثلا !!!؟؟؟ دو تا روکش صندلی عوض کردن، تو دری ها رو عوض کردن و دکمه هاشو خشگل مشگل کردن! قیمت خون باباشونو هم واسه همینا میگردند! حتی انقدر به خودشون زحمت نداند اون دکمه های شیشه های برقی رو که انقدر ضایع وسط داشبورده ببرند بزارند تو درها!!! تمام این آپشن های مسخره رو بیرون با 1 تومن کامل نصب میکنند ! مسخره ها...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی