ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل قدیمی دونالد ترامپ
تکنولوژی

موبایل اندرویدی و نا امن ترامپ چیست؟

به گزارش نشریه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا همچنان از یک موبایل اندرویدی نا امن بهره می گیرد، مسئله ای که مورد اعتراض مشاوران امنیتی کاخ سفید قرار گرفته است. اما ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

به گزارش نشریه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا همچنان از یک موبایل اندرویدی نا امن بهره می گیرد، مسئله ای که مورد اعتراض مشاوران امنیتی کاخ سفید قرار گرفته است. اما این موبایل محبوب ترامپ چیست؟

تصاویر بسیار محدودی از این میلیاردر نیویورکی در حال استفاده از تلفن همراهش وجود دارد. در این تصاویر نیز موبایل مورد استفاده ترامپ درون کیس محافظ قرار دارد، که همین مسئله تشخیص آن را دشوارتر می سازد.

تا این جای کار به طور قطعی آشکار شده که موبایل مذکور یک دستگاه از مدل های قدیمی «گلکسی سامسونگ» است. در زیر یکی از معدود تصاویر واضح از گجت مورد بحث را مشاهده می کنید.

پر واضح است که با محصولی از سامسونگ مواجه هستیم، موبایلی که تا حدود زیادی قدیمی به نظر می رسد. اتفاقاً همین مسئله سبب شده تا استفاده از آن برای رئیس جمهور آمریکا چندان ایمن نباشد.

تصویر بعدی گرچه واضح نیست، اما امکان حدس زدن مدل دستگاه را تا حدود زیادی فراهم می سازد.

همان طور که در تصویر فوق مشخص شده، احتمالاً ترامپ از یک موبایل گلکسی S3 سامسونگ که در سال ۲۰۱۲ تولید می شده، استفاده می کند. به نظر می رسد کارایی این گجت برای میلیاردر عجیب و غریب آنقدر بالا بوده که بعد از گذشت حدود ۵ سال هنوز هیچ موبایل دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد.

در هر حال به طور قطع در روزهای آینده این موبایل قدیمی و نا امن از طرف نهادهای اطلاعاتی با نمونه ای کاملاً پیشرفته و ایمن سازی شده جایگزین خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • محمد امین
    محمد امین | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    یک پست برای موبایل ترامپ گذاشتین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی