ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی و رونمایی از پرچمداری با اسنپدراگون 835 و چهار موبایل دیگر در MWC 2017

در حال حاضر گفته می شود که سونی قرار است با دست پر به کنگره جهانی موبایل 2017 بیاید و شمشیر خود را از رو بسته است. مهم ترین محصول سونی طی این رویداد، احتمالاً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

در حال حاضر گفته می شود که سونی قرار است با دست پر به کنگره جهانی موبایل 2017 بیاید و شمشیر خود را از رو بسته است. مهم ترین محصول سونی طی این رویداد، احتمالاً پرچمداری به نام «یوشینو» خواهد بود که به نمایشگر 4K مجهز شده و چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 835، سوخت رسانی به آن را برعهده دارد.

گذشته از این، کمپانی ژاپنی ظاهراً مشغول کار روی چهار موبایل دیگر نیز هست که همگی از اعضای یک خانواده به شمار می روند. بنابر گزارش ها، مشخصات موبایل های هوشمند جدید سونی به شرح زیر است.

سونی یوشینو (Yoshino)

این موبایل پرچمدار، ظاهراً از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 4K (برابر با 3860x2160 پیکسل) برخوردار بوده و به همراه چیپست اسنپدراگون 835 و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDRR4 بهره می برد. علاوه بر این، انتظار می رود که دستگاه به همراه سنسور دوربین IMX400 سونی به بازار عرضه شود که بهبود چشمگیر کیفیت تصاویر را به ارمغان خواهد آورد.

سونی بلنک برایت (BlankBright)

یک پرچمدار دیگر از سونی با نمایشگری 5.5 اینچی که البته گفته می شود از رزولوشن منطقی تر Quad HD (برابر 2560x1440 پیکسل) بهره می برد. در شایعات آمده که یکی از دو چیپست اسنپدراگون 835 یا اسنپدراگون 653 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم در بدنه بلنک برایت جای گرفته است. این موبایل هم ظاهراً از سنسور دوربین IMX400 بهره مند خواهد بود.

سونی کِیاکی (Keyaki)
سونی کیاکی دستگاهی میان رده با نمایشگر جمع و جورتر 5.2 اینچی است که ار رزولوشن Full HD (برابر با 1080x1920 پیکسل) پشتیبانی می کند. دستگاه از چیپست ارزان قیمت تر Helio P20 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و یکی از مهم ترین ویژگی های آن، حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. این موبایل ظاهراً با دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی به دست مشتریان خواهد رسید.

سونی هینوکی (Hinoki)

هینوکی دومین موبایل میان رده سونی برای سال جاری میلادی تلقی می شود و ضمن بهره مندی از نمایشگر 5 اینچی HD، از مشخصاتی چون چیپست Helio P20 مدیاتک، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات احتمالی هینوکی به شمار می روند.

سونی مینئو (Mineo)

این موبایل پایانی، دستگاهی مرموز است که با نام رمز «مینئو» شناخته می شود و اطلاعات زیادی درباره اش در دست نیست. گفته می شود که دستگاه با قیمت 350 دلار به دست مخاطبان خواهد رسید و از این نظر، می توان آن را در دسته بندی میان رده جای داد.


اگر سونی واقعاً طی کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل 2017، از 5 موبایل جدید رونمایی کند قطعاً با یکی از پربارترین رویدادهای این کمپانی مواجه خواهیم بود. اگرچه هنوز از عرضه موبایل به همراه نمایشگر 4K و اسنپدراگون 835 از سوی سونی اطمینان نداریم، مطمئناً معرفی موبایل ها در ماه فوریه و عرضه آنها در ماه جولای (یعنی 5 ماه بعد) چندان مورد استقبال قرار نخواهد کرد.

باید در نظر داشت که بنابر گزارش ها، سامسونگ سفارش های اسنپدراگون 835 را به ماه های پیش رو موکول کرده و اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، احتمالاً شاهد وقفه ای نسبتاً طولانی بین معرفی و عرضه پرچمدار آینده نگرانه سونی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (52 مورد)
  • mahdi ghaemi
    mahdi ghaemi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    مرسی اطلاع رسانی ،

    www.gorgandl.com

  • عموجانی
    عموجانی | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    پس سری کامپکت کو؟

  • am soleymanian
    am soleymanian | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    سامسونگ امسال داره زرنگی میکنه. واقعا اگه به اس 8 مطمئن هستند که فروش خوبی رو خواهد داشت محروم کردن بقیه شرکت ها از چیپست پرچمدار اسنپ 835 در بازه زمانی معرفی و عرضه اس8 کار بی معنی ایه

  • مهدی
    مهدی | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    البته به نظرم اینها موبایلهای خوبی هستند!

  • مهدی
    مهدی | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    این وقتی که فنهای برندهای مختلف میگذارند و این همه در دفاع از برندشون کامنت میکنند اگر صرف کارآفرینی میکردند تا حالا چندتا اپل و سونی و سامسونگ تو ایران داشتیم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی