ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی توسعه یک ساعت هوشمند اندرویدی را رد کرد

اخبار توسعه یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Android Wear طی چند ماه گذشته بسیار شنیده می شد و همین چند روز پیش هم تصاویری از نسخه آزمایشی این ساعت به دست رسید. اما ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اخبار توسعه یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Android Wear طی چند ماه گذشته بسیار شنیده می شد و همین چند روز پیش هم تصاویری از نسخه آزمایشی این ساعت به دست رسید.

اما امروز، اچ تی سی با ارائه یک بیانیه رسمی، همه امیدها را نقش بر آب کرد و گفت: «ما قرار نیست یک ساعت اندرویدی بسازیم.»

از تابستان سال 2014، زمانی که ویدیویی از یک نمونه آزمایشی لو رفت، این شایعه بود که اچ تی سی در حال ساخت یک ساعت اندرویدی است. سپس، پس از دو سال سکوت، عکس های جدیدی از مدل آزمایشی Halfbeak تحت برند Under Armour و HTC لو رفت.

بنا به گفته Android Police، یک منبع ناشناس مدعی شده که Halfbeak مدل آزمایشی قدیمی بود که مدت ها پیش به کنار گذاشته شده. اما در گزارش اچ تی سی اصلا نامی از این نمونه هم به میان نیامده.

با این حال، قرارداد میان گوگل و اچ تی سی برای ساعت تلفن های همراه Google Pixel را تصور کنید. همین قرارداد می تواند در مورد یک ساعت هوشمند هم تکرار شود، چون در این بیانیه مستقیما به اینکه HTC ساعت اندرویدی ندارد اشاره شده و محصول تولید شده تحت این قرارداد، شامل برند HTC نمی شود.

اما نیمه خالی لیوان همچنان آنجا است که یکی از بزرگ ترین توسعه دهندگان فضای موبایل و دستگاه های هوشمند، از تولید ساعت اندرویدی سر باز زده و امیدی در آن نمی بیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی