ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجدداً تایید شد؛ ال جی جی 6 از باتری قابل تعویض برخوردار نیست

در راستای فاصله گرفتن هرچه بیشتر از موبایل هوشمند پرچمدار و ماژولار سابق ال جی، به نظر می رسد که موبایل مورد انتظار ال جی جی 6، همانطور که چندین بار گفته شده، از باتری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در راستای فاصله گرفتن هرچه بیشتر از موبایل هوشمند پرچمدار و ماژولار سابق ال جی، به نظر می رسد که موبایل مورد انتظار ال جی جی 6، همانطور که چندین بار گفته شده، از باتری غیرقابل تعویض بهره مند خواهد بود. وب سایت شهیر CNET اخیراً در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به ال جی نوشته که علت استفاده از باتری غیرقابل تعویض، مقاومت دستگاه در برابر آب است.

علاوه بر این، وب سایت مورد اشاره در بخشی دیگر از مقاله خود می گوید که برخلاف آنچه پیش تر شنیده ایم، خبری از چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 835 در ال جی جی 6 نخواهد بود و باید منتظر عرضه دستگاه به همراه چیپست اسنپدراگون 821 باشیم. ظاهراً دلیل این تصمیم نیز تلاش برای جلوگیری از به تعویق افتادن عرضه دستگاه بوده است.

در حال حاضر می دانیم که ال جی جی 6 از نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن نامتعارف 1440x2880 پیکسل برخوردار است و از دستیار صوتی گوگل به صورت پیش فرض بهره می برد.

پرچمدار جدید کمپانی کره ای ال جی، قرار است ماه آتی میلادی و در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی گردد. پس از این انتظار می رود که در ماه مارس سال جاری میلادی (برابر با اسفند یا فروردین ماه) شاهد عرضه آن به بازار بین الملل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    به نظرم ال جی با تغییر رویکرد و استفاده از این باتری داره محصولات خودشو با نیاز بازار و فناوری های جدیدی که قرار ه تو پرچمدارهای جدیدش قرار بده مطابقت میده. هر چند استفاده از باتری قابل تعویض با آمپراژ بالاتر منطقی تره و کاربرا بیشتر ازون استقبال میکنن اما شک نداشته باشین که دلیل این تغییر رویکرد کپی کردن و صرفا به خاطر جذب بازار نیست و سیاست های دیگه ای پشت پرده هست که با معرفی محصول جدید مشخص میشه که چی بوده و چرا چنین فناوری هایی به کار رفته .

  • نوین
    نوین | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    کاش فراخوان تعویض جی 5 ب جی 6 بده ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی