ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی TafsirQuranBot؛ رباتی جامع برای تفسیر قرآن کریم

در دنیایی به سر می بریم که دیوایس های هوشمند به دستگاه هایی همه کاره تبدیل شده اند. می توانید کتاب های الکترونیکی خود را به تلفن همراه تان منتقل کنید و در مواقع بیکاری ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

در دنیایی به سر می بریم که دیوایس های هوشمند به دستگاه هایی همه کاره تبدیل شده اند. می توانید کتاب های الکترونیکی خود را به تلفن همراه تان منتقل کنید و در مواقع بیکاری به خواندن مشغول شوید. حتی قرآن کریم نیز راه خود را به این دیوایس های قابل حمل باز کرده و هر روزه شاهد توسعه ی اپلیکیشن های گوناگون در این زمینه هستیم.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات TafsirQuranBot@ را برایتان معرفی کنیم؛ TafsirQuranBot رباتی است که می توانید از طریق آن ضمن یادگیری روخوانی قرآن، تفسیر سوره های مختلف آن را نیز دریافت نمایید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی TafsirQuranBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. پس از آن باید از طریق منویی که برای ربات طراحی شده است یک گزینه را به دلخواه انتخاب کنید. اولین گزینه ی ربات مربوط به بخش «آموزش رو خوانی قرآن کریم» می شود.

ربات تفسیر قرآن با ارسال صوت های آموزشی در 12 جلسه ی متفاوت و متنوع مورد مناسبی برای آموزش روخوانی صحیح قرآن کریم به شمار می رود. همچنین برای خواندن تفسیر بخش های مختلف این کتاب آسمانی می توانید روی گزینه ی «تفسیر قرآن کریم» ضربه زده و سوره ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

امکانات TafsirQuranBot به همین جا ختم نمی شود. این ربات احادیث کاملی را از کتاب های صحیح بخاری و صحیح مسلم در اختیار شما می گذارد. علاوه بر آن به وسیله ی بخش «کتابخانه اسلامی» می توانید به مجموعه ای از داستان ها و نوشته ها در رابطه با آداب و رسوم اسلامی، اخلاق اسلامی، فقه و اصول، حدیث و سنت و... دسترسی داشته باشید.

ربات مذکور شامل ترجمه ی صوتی قرآن کریم به همراه ترتیل آن با قرائت قاری های مشهور جهان اسلام نیز می شود. همچنین وجود ویژگی هایی چون عکس نوشته ها، ارائه ی مقالات اسلامی، آشنایی با علم حدیث، عقیده و احکام و آموزش فقه و احکام شرعی سبب شده تا ربات تفسیر قرآن کریم به یکی از جامع ترین ربات ها در این زمینه بدل شود.

در آخر باید بگوییم که اگر به صورت مداوم در راه هستید و در عین حال دلتان می خواهد قرآن کریم و مباحث مربوط به آن را مطالعه کنید TafsirQuranBot یکی از بهترین و جامع ترین مواردی به شمار می رود که می شناسیم. به راحتی و با چند کلیک ساده قادر هستید به مباحث متنوع و گوناگون دسترسی داشته باشید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mahdi ghaemi
    mahdi ghaemi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    جالب بود
    www.gorgandl.com

  • google_user_179
    google_user_179 | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    من ربات خوب ذکر (که هم شیعی است و هم در روزهای آتی بهش تفسیر فارسی اضافه میشه) رو توصیه میکنم zekrBot

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی