ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل تازه بلکبری
تکنولوژی

موبایلی میان رده از بلکبری با اسنپدراگون ۴۲۵ در راه است

مرکوری آخرین موبایلی خواهد بود که به دست طراحان شرکت بلکبری توسعه یافته است. اما شاید این محصول تنها دست آورد برند مذکور برای ماه های آینده نباشد. شنیده شده احتمالاً یک موبایل اقتصادی با برند بلکبری در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

مرکوری آخرین موبایلی خواهد بود که به دست طراحان شرکت بلکبری توسعه یافته است. اما شاید این محصول تنها دست آورد برند مذکور برای ماه های آینده نباشد. شنیده شده احتمالاً یک موبایل اقتصادی با برند بلکبری در هفته های آینده پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

طبق گزارش ها، محصول مورد بحث با کد «BBC100-1» توسط کمپانی «PT BB Merah Putih» و با نام بلکبری تولید خواهد شد و قرار است در بازارهای رو به رشد کشورهای جنوب و شرق آسیا عرضه گردد.

«PT BB Merah Putih» دیگر شرکتی است که طبق توافق، امکان تولید محصول با برند بلکبری را دریافت کرده و قرار است موبایل اقتصادی خود را با پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ شرکت کوالکام، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار سازد. نمایشگر ۵.۵ اینچی محصول مورد بحث نیز از کیفیت نه چندان چشمگیر HD برخوردار خواهد بود.

گفته می شود موبایل تازه بلک بری از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی بهره می برد. این محصول با پشتیبانی از ۲ سیمکارت همزمان فعال توان خود را از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی دریافت خواهد کرد.

از آنجا که قرار نیست این محصول توسط کمپانی چینی TCL به تولید برسد، بسیار بعید است که شاهد رونمایی آن در MWC 2017 باشیم، گرچه این احتمال به طور کامل منتفی نیست. هنوز زمان قطعی برای رونمایی و عرضه موبایل میان رده بلکبری اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    این که دیگه بلک‌بری نیست، tclـه

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    خدا کنه زیر ۷۰۰ باشه

    • فهیمه رنجبر
      فهیمه رنجبر | ۸ بهمن ۱۳۹۵

      با این قیمت عمرا زیر 1.200.00 باشه . اسم کمپانی رو نگا کن بلک بریه عزیزم

مطالب پیشنهادی