ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ گمشدگان

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

realMyst

یکی از فراموش نشدنی ترین عناوین ماجراجویی صنعت گیمینگ روی اسمارت فون ها؛ واقعا می توانیم این موقعیت را از دست بدهیم؟ شاید خیلی از بازیکن های کنونی با Myst آشنایی نداشته باشند اما ساخته Cyan یکی از بهترین بازی های رایانه های شخصی بوده و اتفاقا The Witness که توانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد هم از همین Myst الهام گرفته است. حالا realMyst آمده تا این تجربه استثنایی را با تلفن های هوشمند به مخاطبین هدیه دهد. اینجا نقش شخصیتی را ایفا می کنید که به یک منطقه ناشناخته رفته و باید با جواب به معماها، راهش را پیدا نماید.

realMyst

realMyst

سازنده: Noodlecake قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1040 مگابایت زبان:

A Normal Lost Phone

با توجه به وضعیت عناوین تلفن های هوشمند طی چند ماه گذشته، می توانیم اینگونه برداشت کنیم که ایده ساخت اپلیکیشن با محوریت «تلفن هوشمند» توانسته توسعه دهندگان زیادی را به سمت خود بکشاند. چون بعد از بازی های SIM - Sara is Missing و Replica حالا نوبت به استودیوی فرانسوی Plug In Digital رسیده تا شانس خود را با این سبک امتحان کند. همانند بازی هایی که نام بردیم، A Normal Lost Phone هم نقش یک یابنده را به شما داده و باید با جستجوی بین بخش های مختلف اسمارت فون به رازهای صاحب تلفن پی ببرید.

A Normal Lost Phone

A Normal Lost Phone

سازنده: Plug In Digital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 192 مگابایت زبان:

Sword Art Online Memory Defrag

Sword Art Online Memory Defrag برای راهیابی به هفت سنگ این هفته رقیب های قدرتمندی به اسم One Piece و Pokemon Duel را شکست داد. اما علت این که بین سه عنوان معروف یاد شده، Sword Art Online را انتخاب نمودیم استقبال خوب مخاطبین از ساخته Namco Bandai است. البته با توجه به پیاده سازی درست المان های داستانی انیمه روی عنوانی نقش آفرینی، این نتیجه خیلی هم بعید نبود. با این اپلیکیشن که الهام گرفته از انیمه ژاپنی با همین نام است، به دوستان خود پیوسته و به واسطه اسلحه های مختلف دشمنان را شکست دهید.

Sword Art Online Memory Defrag

Sword Art Online Memory Defrag

سازنده: Namco Bandai قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 39.4 مگابایت زبان:

Love Engine

احتمالا نخستین المانی که شما را ترغیب به انجام Love Engine می کند، اسکرین شات های زیبا و گرافیک اتمسفریکش با توجه به آن ها است. شاید این ها از بهترین بخش های ساخته Youzu Stars باشند ولی نباید مکانیزم های معماها را هم نادیده بگیریم که به واسطه ترکیب آن ها با فضای محیط و یک موسیقی دلنشین، بازیکن ها می توانند تجربه ای آرامش بخش برای خود به ارمغان بیاورند. بنابراین بد نیست نیم نگاهی به Love Engine داشته و با کمک قلب ها، شخصیت داستان را به هاله نورانی مشخص شده برسانید.

Love Engine

Love Engine

سازنده: Youzu Stars قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 459 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی