ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مدل 2017 موبایل Moto Z به اسکنر عنبیه چشم مجهز می شود؟

موتورولا به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که احتمالاً به استفاده از اسکنر عنبیه چشم در یکی از موبایل های آتی این کمپانی اشاره دارد. بهترین حدسی که می توان زد، مدل 2017 موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

موتورولا به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که احتمالاً به استفاده از اسکنر عنبیه چشم در یکی از موبایل های آتی این کمپانی اشاره دارد. بهترین حدسی که می توان زد، مدل 2017 موبایل موتو زی است که اخیراً در پایگاه داده Geekbench به همراه چیپست اسنپدراگون 835 رویت شد. این دستگاه همچنین از 4 گیگابایت حافظه رم بهره برده و به صورت پیش فرض، به اندروید 7.1.1 نوقا تجهیز شده است.

بنابر پتنت مورد اشاره، اسکنر عنبیه چشم موتورولا از یک جفت لنز با زاویه باریک بهره می برد که روی چشمان کاربر فوکوس می کنند. اسکنر عنبیه چشم، از لحاظ کارکرد تفاوتی با اسکنر اثر انگشت ندارد و صرفاً به جای خطوط انگشت، با شناسایی چشم کاربر، قفل دستگاه را باز می نماید.

ناگفته نماند که با توجه به پتنت، موتو زی ظاهراً از دکمه ای مخصوص برای اسکن اثر انگشت برخوردار خواهد بود و این سنسور، در دکمه فیزیکی هوم تعبیه نشده است.

علاوه بر تمام این ها، انتظار می رود که مدل جدید موتو زی، کماکان با ماژول های Moto Mods سازگاری داشته باشد. از آن جایی که نسل فعلی موبایل های Moto Z در ماه ژوئن سال گذشته میلادی معرفی شدند، احتمالاً هنوز باید چند ماه تا معرفی و عرضه موتو زی 2017 به بازار منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی