ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر کل سابق راک استار نورث از بازی جاه طلبانه و تازه اش پرده برداشت

بر اساس اخبار منتشر شده، متیو اسمیت و کالین انتویستل که از کارکنان سابق راک استار بودند به لزلی بنزیس پیوستند تا او را در پروژه تازه اش همراهی کنند. هر سه شخص نام برده شده ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

بر اساس اخبار منتشر شده، متیو اسمیت و کالین انتویستل که از کارکنان سابق راک استار بودند به لزلی بنزیس پیوستند تا او را در پروژه تازه اش همراهی کنند. هر سه شخص نام برده شده در گذشته جزو مهره های اصلی شرکت راک استار به حساب می آمدند و در پیشرفت پروژه بزرگ GTA 5 و بخش آنلاین قدرتمند آن، نقش کلیدی ایفا می کردند.

بنزیس پس از جدایی از راک استار، استودیو خود را تاسیس کرد که به گزارش GamesIndustry هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده و اسمیت و انتویستل نیز او را در پیش برد اهداف این استودیو تازه تاسیس همراهی می کنند. علاوه بر این، اخبار منتشر شده خبر از توسعه اولین بازی این استودیو می دهند.

بازی مورد بحث که با نام Everywhere از آن یاد می شود، عنوانی جاه طلبانه و جهان باز است که به گفته توسعه دهندگانش، بازیکنان قادر به انجام هر کاری در محیط آن هستند. گفتنی است محیط بازی شبیه سازی از دنیای واقعی است و احتمالا نتیجه نهایی این اثر چیزی شبیه به مجموعه آثار GTA خوهد بود.

بر اساس اخبار منتشر شده، گویا آمازون سرمایه گذار اصلی بازی است و وظیفه تامین بودجه و هزینه های Everywhere بر عهده این شرکت خواهد بود. همچنین Everywhere با استفاده موتور گرافیکی Lumberyard این شرکت ساخته خواهد شد و از سرورهای آمازون برای بخش آنلاین خود استفاده می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی