ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بازی A Normal Lost Phone آشنا شوید؛ وارسی اسرار نهفته در موبایل

جدیدترین بازی موبایلی استودیو Accidental Queens ایده خلاقانه و متفکرانه جالبی دارد: تصور کنید تلفن هوشمند فردی را پیدا کرده  اید و حالا به تمام محتوای آن دسترسی دارید. چه خواهید کرد؟ امنیت و حفاظت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

جدیدترین بازی موبایلی استودیو Accidental Queens ایده خلاقانه و متفکرانه جالبی دارد: تصور کنید تلفن هوشمند فردی را پیدا کرده  اید و حالا به تمام محتوای آن دسترسی دارید. چه خواهید کرد؟

امنیت و حفاظت اطلاعات در دنیای تکنولوژیک امروز حرف اول را می زند؛ جدا از مباحث هک و رخنه های شبکه ای، ممکن است در موبایل هر کدام از شما اطلاعاتی واضح به صورت متن و عکس و ویدیو وجود داشته باشد که تمام اسرارتان را به سادگی هر چه تمام تر برملا سازد.

اما بازی A Normal Lost Phone به جنبه ای متفاوت و جذاب از این ماجرا پرداخته است؛ «سم» نوجوانی است که به نظر می رسد بنا بر دلایلی گم شده. حال برای یافتن او می توانید از اطلاعات شخصی داخل موبایلش استفاده کرده و شاید مجبور شوید اسرارش را فاش نمایید.

در این بازی کاربر می بایست با گوش فرا دادن به موسیقی های ذخیره شده، خواندن ایمیل ها، گشت و گذار در میان عکس ها و چک کردن شبکه های اجتماعی، قرارها و اطلاعات زندگی محرمانه سم را از نظر گذرانده و با کنار هم قرار دادن اجزای پازل داستانی به محل احتمالیش دست پیدا کند.

به کدامین بخش هایی از موبایل سم رجوع خواهید کرد؟ آیا عکس های شخصی و پیام ها خصوصی او را می خوانید؟ چه داستان ها و اسراری را برملا خواهید ساخت؟

بازی A Normal Lost Phone با قیمت 2.99 دلار برای اندروید و iOS منتشر شده است.

A Normal Lost Phone

A Normal Lost Phone

سازنده: Accidential Queens قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 192 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    دوستایی ک نصب کردین نظرشونو بگن ?✌

مطالب پیشنهادی