ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر: تجربه بازی های نسل قبل روی کنسول های جدید برای ما اهمیت بالایی دارد

پروژه اسکورپیو ردموندی ها قادر به اجرای تمامی بازی های اکس باکس وان و صدها بازی اکس باکس ۳۶۰ از طریق Backwards Compatibility خواهد بود. اما آیا سازگاری بازی های قدیمی برای کنسول های بعد از ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

پروژه اسکورپیو ردموندی ها قادر به اجرای تمامی بازی های اکس باکس وان و صدها بازی اکس باکس ۳۶۰ از طریق Backwards Compatibility خواهد بود. اما آیا سازگاری بازی های قدیمی برای کنسول های بعد از اسکورپیو هم اتفاق می افتد؟

فردی نیز در توییتر چنین سوالی را برای فیل اسپنسر، رئیس اکس باکس مایکروسافت مطرح کرده و از او پرسیده که آیا این ویژگی قرار است در آینده هم روی کنسول های بعدی مایکروسافت وجود داشته باشد یا خیر؟

با وجود اینکه اسپنسر چیزی را برای آینده تضمین نکرده، اما به گفته او این ویژگی برای مایکروسافت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ممکن است از آن روی کنسول های بعدی نیز استفاده شود. او درباره این موضوع چنین گفته:

پیش بینی آینده کار بسیار مشکلی است. اما اگر از من سوال می کنید می گویم که سازگاری بازی های قدیمی با کنسول های جدید، عنصری است که می خواهیم از آن تا جایی که امکان دارد بهره بگیریم.

همان طور که اشاره شد، اسکورپیو از تمامی بازی اکس باکس وان پشتیبانی خواهد کرد و به گفته مایکروسافت این کنسول هیچ محتوای انحصاری خاصی به جز چند بازی واقعیت مجازی نخواهد داشت.

گفتنی است ردموندی ها سال گذشته از حضور ویژگی Backwards Compatibility روی کنسول آینده خود نیز خبر دادند و بر همین اساس کاربران اسکورپیو می توانند از طریق آن به اجرای بازی های اکس باکس ۳۶۰ بپردازند.

اسکورپیو قرار است در تعطیلات کریسمس سال آتی عرضه شود و به گفته مایکروسافت این کنسول قادر به اجرای محتوای واقعیت مجازی بوده و قدرتمندترین دستگاه بازی در تاریخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی