ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی دو پتنت دیگر را برای موبایل های تاشو در آمریکا ثبت کرد

چند روز قبل خواندید ال جی پتنتی را برای یک موبایل با نمایشگر تاشو به شماره D776,074 S در ایالات متحده به ثبت رسانده. امروز اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) اعلام ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

چند روز قبل خواندید ال جی پتنتی را برای یک موبایل با نمایشگر تاشو به شماره D776,074 S در ایالات متحده به ثبت رسانده. امروز اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) اعلام کرد کمپانی کره ای دو پتنت دیگر نیز دریافت داشته که به رده تلفن های همراه تاشدنی تعلق دارند.

این پتنت های جدید یک جفت اسمارت فون را نشان می دهند که هرکدام از آنها در صورت باز شدن کامل نمایشگر به تبلت تبدیل می گردند. تصاویر همراه این پتنت ها شباهتی با موارد قبلی ندارد و به نظر می رسد ال جی تمام گزینه های احتمالی را برای محصول آزمایشی خود پیش بینی کرده است.

دو شرکت برتر کره ای یعنی ال جی و سامسونگ قصد دارند در سال جاری موبایل های تاشدنی و انعطاف پذیر را وارد بازار سازند. طبق پتنت های مشاهده شده، محصول سامسونگ به سمت بیرون تا می شود اما دستگاه های ال جی که در تصاویر امروز می بینیم، به سمت داخل تا می شوند.

البته شاید آنچه در نیمه دوم سال 2017 از سوی این دو کمپانی عرضه می شود، هیچ شباهتی به پتنت هایی که طی چند ماه اخیر دیده ایم، نداشته باشد. دیگر تولیدکنندگان از جمله لنوو نیز فعالیت در حوزه موبایل های تاشو را در دستور کار خود دارند، اما ظاهراً ال جی و سامسونگ در مقایسه با مابقی رقبا به ارائه محصول نهایی نزدیک تر هستند.

در نهایت، عرضه نخستین اسمارت فون تاشو توسط یکی از سازندگان و وضعیت اقبال عمومی نسبت به آن، می تواند آینده این حوزه را تعیین کند و دیگر شرکت ها را برای حضور در این راه یا انصراف از آن مجاب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    خخه

مطالب پیشنهادی